Registrert Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 Ja jeg har da mattetentamen i morgen og kommer til å slite for å få karakteren 4, ja dt er flaut men heldigvis dt eneste faget jeg sliter med på skolen. Så det jeg lurer på er om dere har noen gode råd til hva man bør øve på osv? Fra dere som er 89-88 årgangen? sliter skikkelig her. Må bruke hele kvelden til å øve Lenke til kommentar
Drue Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 Du kan kanskje se igjennom det dere har lært i matte hittil dette året på skolen? Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 (endret) Husker ikke helt 100% hva vi hadde men det går vel i geometri og algebra. Det du må øve på er matteboka. Du bør vite hva du har hatt i matte og øve på det du sliter med. Vi stitter ikke med noen fasit på hva du får på tentamen og hva du sliter med. Alle tentamener er forskjellig fra skole til skole tror jeg. EDIT: Iallefall fra år til år og på US. På VGS har jeg inntrykk at vi har standariserte prøver og tentamener som forandres hvert år men brukes over store deler av landet. Endret 29. mars 2006 av -Teddy- Lenke til kommentar
Registrert Skrevet 29. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2006 ja, sitter og øver på algebra og likninger, fryktelig vanskelig dette var da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå