Blacki Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 har ikke spillt dette så lenge. Driver å følger main quest. Problem: når jeg har kommet så langt at jeg må inn i Azura's Shrines for å hente noe greier som trengs for å komme videre i oppdraget så får jeg beskjed om at jeg ikke er champions enugh.. til å entre Azura's Shrines !! Er da bare level 1 enda... Noe spesilet jeg bør gjøre her, eller må jeg bare øke levls. Mener å huske at man kanskje må være lvl 10 for å slippe inn? Og hvorfor øker jeg ikke i levels. Har da spillt i en del timer nå (stort sett følgt main quest), noe spesielt som må gjøres for å øke levels? Noen som er snille og kan hjelpe meg litt her så er jeg takknemlig Lenke til kommentar
Endre visningsnavn Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 har ikke spillt dette så lenge. Driver å følger main quest. Problem: når jeg har kommet så langt at jeg må inn i Azura's Shrines for å hente noe greier som trengs for å komme videre i oppdraget så får jeg beskjed om at jeg ikke er champions enugh.. til å entre Azura's Shrines !! Er da bare level 1 enda... Noe spesilet jeg bør gjøre her, eller må jeg bare øke levls. Mener å huske at man kanskje må være lvl 10 for å slippe inn? Og hvorfor øker jeg ikke i levels. Har da spillt i en del timer nå (stort sett følgt main quest), noe spesielt som må gjøres for å øke levels? Noen som er snille og kan hjelpe meg litt her så er jeg takknemlig 5832661[/snapback] For å øke level må du finne en seng å sove i, f.eks på et "inn". Når du har økt mange nok skills til å gå opp et level dukker det opp et symbol ved siden av kompasset, en slags halvmåne. Lenke til kommentar
Blacki Skrevet 29. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2006 Takker! Får gå å legge meg jeg da.. Lenke til kommentar
Blacki Skrevet 29. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2006 blæ! økte til level 4 med litt søvn.. Men nå når jeg går opp til Azura's Shrines og tar i den så får jeg bare meldingen; nothing happens!..... arg! hva i svarte gjør jeg nå? Lenke til kommentar
Endre visningsnavn Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 (endret) blæ! økte til level 4 med litt søvn.. Men nå når jeg går opp til Azura's Shrines og tar i den så får jeg bare meldingen; nothing happens!..... arg! hva i svarte gjør jeg nå? 5834050[/snapback] Du må ha med en offergave, hvis jeg ikke tar helt feil må drepe og loote en will-o-whisp (de lysende greiene som flyr rundt om kring) så prøv igjen. Endret 29. mars 2006 av FloppyDisk Lenke til kommentar
Novocaine Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 Du må også kommer enten dusk eller dawn. Jeg fant ut at rundt kl 6-7 var et bra tidspunkt. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 Jeg fant forøvrig en will-o-wisp rett bak steinen som er bak de folkene som står foran statuen. Håper du forstår hva jeg mener, for det ble litt krunglete forklart. Lenke til kommentar
slash Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 jeg lo så tårene trillet når brodern drepte en will-o-wisp på kanten av bakken, for så å løpe som en gal etter restene av den som trillet nedover fjellsiden. Den stoppet ikke før den nådde bunnen. <3 fysikk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå