Gå til innhold

3 timer streik

Mr.Anki

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Og dette gjelder selfølgelig ikke de fossilene som sitter som lærere i den videregående skole. For å få dem ut av skolen en dag må du vel brenne den ned, for så å hente ut alle de inntørka sviskelikene

Endret av lord_vivec9
Lenke til kommentar
Og dette gjelder selfølgelig ikke de fossilene som sitter som lærere i den videregående skole. For å få dem ut av skolen en dag må du vel brenne den ned, for så å hente ut alle de inntørka sviskelikene

5833929[/snapback]

then do it :tease::p

Lenke til kommentar
Utdanningsforbundet har meldt at det blir politisk streik torsdag 30.03. fra kl 12.00 og ut skoledagen.

Elever møter til undervisning som vanlig. Beskjed om hvem som er i streik vil bli gitt i klasserommet.

Jeje, lærerne på min skole (VGS) er organsiert forskjellig, så det er bare noen som går ut i streik... Håper mattelæreren min skal streike :innocent:

Lenke til kommentar
Utdanningsforbundet har meldt at det blir politisk streik torsdag 30.03. fra kl 12.00 og ut skoledagen.

Elever møter til undervisning som vanlig. Beskjed om hvem som er i streik vil bli gitt i klasserommet.

Jeje, lærerne på min skole (VGS) er organsiert forskjellig, så det er bare noen som går ut i streik... Håper mattelæreren min skal streike :innocent:

5834932[/snapback]

Min lærer etter kl. 12 i morra skal streike. :D

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Her er det streik to dager i uka :) Har vaert det i en maaned. Skolen blir blokkert av elever av og til, andre ganger har vi ikke laerere. Dessuten har elevene lov til aa streike naar det er offisiell streik, hvilket betyr at man kan holde seg hjemme naar det er streik. Jeg drar paa skolen, men naar vi er 5 i klassen gidder ikke laererne gjoere noe saa vi faar fri.

Dere er eid. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...