Jonkybonky Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 Jeg har en Asus berbar pc.. ganske ny.. men temperaturen på CPU en ligger på ca 60 grader.. og vifte går for fult hele tiden.. dette er ved vanlig surfing og litt musikk. er noe galt? Lenke til kommentar
Jonkybonky Skrevet 30. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2006 bumper litt.. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 30. mars 2006 Del Skrevet 30. mars 2006 Hvilken prossessor er det du har?? Er det ekte Intel P4, så er det ikke så veldig høyt. Er det en mobile, versjon av AMD eller Intel. Så er det ganske mye. Jeg ville prøvd å rense viftene for støy o.l hvis garantien var gått ut. Lenke til kommentar
Jonkybonky Skrevet 3. april 2006 Forfatter Del Skrevet 3. april 2006 Har en AMD mobile sempron prosessor. PC'en er omtrent helt ny, så det skulle ikke være noe problem med viftene. bør jeg levere den inn? Lenke til kommentar
Jonkybonky Skrevet 6. april 2006 Forfatter Del Skrevet 6. april 2006 bumper litt... Lenke til kommentar
Jonkybonky Skrevet 12. april 2006 Forfatter Del Skrevet 12. april 2006 (endret) bump bump! hehe.. ingen som har svar? Endret 12. april 2006 av Jonkybonky Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå