voüshvaggi fyrsten Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 Heisann, jeg sitter her og vurderer å kjøpe en Mi16. Vet det meste om bilen, men er usikker på bensinforbruket! Noen sier den bruker 1,5l på mila? Er det tilfelle? Lenke til kommentar
Vial Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 http://www.carsurvey.org/model_Peugeot_405.html Heisann, jeg sitter her og vurderer å kjøpe en Mi16.Vet det meste om bilen, men er usikker på bensinforbruket! Noen sier den bruker 1,5l på mila? Er det tilfelle? 5832225[/snapback] Lenke til kommentar
voüshvaggi fyrsten Skrevet 29. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2006 Hm.. sa meg ikke så mye.. noen sa at kostnadene på bensin var 7/10 og noen sa 9/10 hvor jo høyere jo bedre! men, men får vel bare kjøpe og gi det den krever Lenke til kommentar
M.B. Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 Siden du vil kjøpe en Peugeot så går jeg ut i fra at du vet hva det er.Har du eid en Peugeot som er ca samme årsmodell før? Lenke til kommentar
kremt Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 Peugeot av den modellen der har hatt litt problemer, men bare no småtteri tror jeg. Naboen hadde forresten en slik før, kjørte visst ifra både 740 TIC og det som verre var med den Lenke til kommentar
Tumbleweed Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 Glimrende bil, sprek og gode kjøreegenskaper. Vanlige feil er bakstilling (torsjonstaver og greier, dyrt å fikse) og elektronikk (motorstyring, sensorer etc) Ellers kan du sikkert få mange gode tips her: http://www.peugeotklubb.no/forum/index.php Lenke til kommentar
voüshvaggi fyrsten Skrevet 30. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2006 Siden du vil kjøpe en Peugeot så går jeg ut i fra at du vet hva det er.Har du eid en Peugeot som er ca samme årsmodell før? 5835185[/snapback] Ja, jeg har eid en Peugeot 405 Sri 1988 modell.. Den var det så si ingenting feil på utenom slite deler.. Jeg er godt forberedt på feil på Mi16, men lurer enda på bensinforbruket Lenke til kommentar
M.B. Skrevet 30. mars 2006 Del Skrevet 30. mars 2006 Siden du vil kjøpe en Peugeot så går jeg ut i fra at du vet hva det er.Har du eid en Peugeot som er ca samme årsmodell før? 5835185[/snapback] Ja, jeg har eid en Peugeot 405 Sri 1988 modell.. Den var det så si ingenting feil på utenom slite deler.. Jeg er godt forberedt på feil på Mi16, men lurer enda på bensinforbruket 5836853[/snapback] Grunnen til at jeg spurte er at mange prøver en BMW 325i el lign fra samme år og tror de for noe lignene type bil bare billigere.Var redd du ville bli skuffet.Men sjønner meget godt at du vil ha den hvis du har hatt Peugeot før.Jeg tipper den bruker 0.85 på langkjøring og 1.3 på blandet Lenke til kommentar
voüshvaggi fyrsten Skrevet 30. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2006 (endret) Hehe.. Neida, det er mange som klager på Peugeot, og jeg kan for så vidt være enig i endel ting, men du vet er man entusiast så er man det Ja, det der med BMW har du rett i, en kompis kjøpte seg nettopp en BMW 325i 1991 modell.. Hehe, prøvde å foreslå Peugeot, men det gikk ikke Endret 30. mars 2006 av voüshvaggi fyrsten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå