Gå til innhold

Hvilken online spillbutikk er best?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis du skal bestille noe som koster mindre enn 200,- er www.play.com en glimrende butikk. De får den fram rimelig kjapt (de sender fra England, så det tar noen dager), og frakten er gratis!

www.cdon.com er også bra, her trenger du ikke tenke på hvilket beløp du bestiller for heller. Jeg ville derimot ikke ha forhåndsbestilt noe herfra, brant meg litt på Oblivion nylig.

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...
Eg holder fortsatt en knapp på det eg sa over.

Bestilte GRAW på søndag,og det låg i postkassen i dag.Akuurat det samme som med Condemned.

Absloutt spill,eg elsker dere :love:

Har akkurat samme erfaring. Tror de er i kongsberg, jeg bor på en øde øy utenfor Bergen, jeg bestiller et spill på fredag rundt 17tiden, ligger i kassen dagen derpå. Og veldig veldig god kundeservice. Med svar på alle tider av døgenet. Absoluttspill.no FTW.

Lenke til kommentar

Jeg foretrekker (engelske) amazon.co.uk. (ikke forveksle den med amazon.com, da denne ligger i USA). De har et enormt utvalg, og frakten er ikke så ille. De sender som regel å ting veldig kjapt, så du har det i løpet av noen få dager. Dessuten selger de svært mye forskjellig, til og med brukte ting. Har bare hatt positive opplevelser med dem. :)

Ellers har vi zailor.no. Ikke det største utvalget, men her bestilte jeg to cdplater etter midnatt på en mandag og fikk begge to i posten onsdag. Ikke verst. :)

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...
  • 5 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...