Kenneth Solfjeld Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 (endret) Ja? Hvor skal jeg bestille de fremtidige spillene mine fra? Thats the question.. Endret 29. mars 2006 av Vultur Gryphus Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 Hvis du skal bestille noe som koster mindre enn 200,- er www.play.com en glimrende butikk. De får den fram rimelig kjapt (de sender fra England, så det tar noen dager), og frakten er gratis! www.cdon.com er også bra, her trenger du ikke tenke på hvilket beløp du bestiller for heller. Jeg ville derimot ikke ha forhåndsbestilt noe herfra, brant meg litt på Oblivion nylig. Lenke til kommentar
NikkoDee Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 Jepp...... Glimrende butikk Lenke til kommentar
Martin-sama Skrevet 31. mars 2006 Del Skrevet 31. mars 2006 (endret) Playx.no er også en bra butikk, ikke det beste utvalget, men til tider har de svært bra tilbud! Bestilte noen filmer og spill der fra, fikk de i løpet av 3-4 dager, og frakten er som oftest bare på ti kroner. Endret 31. mars 2006 av Martin-sama Lenke til kommentar
ZayCon Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 www.cdon.no er den butikken jeg bruker mest! Stort utvalg med billige priser Lenke til kommentar
Mala Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Absolutt Spill.no Bestilte meg condemned derifra natt til en fredag, det kom i posten på lørdag. Har bestilt meg GRAW derfra i dag, så gjenstår det å se om det går like kjappt denne gangen Lenke til kommentar
Mala Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 Eg holder fortsatt en knapp på det eg sa over. Bestilte GRAW på søndag,og det låg i postkassen i dag.Akuurat det samme som med Condemned. Absloutt spill,eg elsker dere Lenke til kommentar
kleppemeister Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Eg holder fortsatt en knapp på det eg sa over. Bestilte GRAW på søndag,og det låg i postkassen i dag.Akuurat det samme som med Condemned. Absloutt spill,eg elsker dere Har akkurat samme erfaring. Tror de er i kongsberg, jeg bor på en øde øy utenfor Bergen, jeg bestiller et spill på fredag rundt 17tiden, ligger i kassen dagen derpå. Og veldig veldig god kundeservice. Med svar på alle tider av døgenet. Absoluttspill.no FTW. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Jeg foretrekker (engelske) amazon.co.uk. (ikke forveksle den med amazon.com, da denne ligger i USA). De har et enormt utvalg, og frakten er ikke så ille. De sender som regel å ting veldig kjapt, så du har det i løpet av noen få dager. Dessuten selger de svært mye forskjellig, til og med brukte ting. Har bare hatt positive opplevelser med dem. Ellers har vi zailor.no. Ikke det største utvalget, men her bestilte jeg to cdplater etter midnatt på en mandag og fikk begge to i posten onsdag. Ikke verst. Lenke til kommentar
fullest.no Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Selvfølgelig http://butikk.broadparkgames.no/ - digital nedlasting, lik Steam. Bare med norske priser og gode barnespill osv Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 (endret) bump? Steam Direct2Drive er jo en fin downloadable nettbutikk! Endret 1. mai 2009 av Kimelimm Lenke til kommentar
RogueAlien Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Jeg bruker nesten alltid www.gamezone.no De er de beste etter min mening. Rask levering og gode priser. Lenke til kommentar
elraj123 Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 ElPlay.no er gode på spill. rask levering og billig. de har en liten bonus med fri frakt i tillegg Lenke til kommentar
Stoltenberg Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Noen som husker hva den nye on demand-nettbutikken heter? Ny i Norge, altså.. Lenke til kommentar
OsramU Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Eneste nettbutikken jeg har prøvd ut hittil er Elplay.no. Ser egentlig ingen grunn til og endre på dette valget enda siden jeg er storfornøyd med rask levering og prisgaranti Om jeg må ha et spill på dagen eller det er et spill elplay ikke har så bruker jeg GameStop Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå