storken Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 emnetittelen sier vel ganske mye er det noen måte å fjerne en ripe i displayet på en mobil? Lenke til kommentar
Jonkybonky Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 slenger meg på denne tenker.. det kan vel finnes noe du kan "fylle" i ripene? kanskje dumt tenkt.. men men Lenke til kommentar
storken Skrevet 29. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2006 tenkte på negellakk men det vil jo bli ganske synlig så... uansett så er det ett lett spørsmål med ett vanskelig svar tror nå jeg Lenke til kommentar
miCro Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 Dette er kanskje et alternativ? Har ingen erfaring med verken produktet eller nettsiden, så jeg garanterer ingenting. Det finnes sikkert noen norske nettsteder som selger noe tilsvarende, du finner em' på verdensveven. Lenke til kommentar
Jonkybonky Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 hvis noen finner dette på en norsk side er jeg veldig interessert Lenke til kommentar
storken Skrevet 29. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2006 hvis noen finner dette på en norsk side er jeg veldig interessert 5832745[/snapback] jeg også! Lenke til kommentar
raym123 Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 Bare ta litt bilvoks, flytende, feks sonax eller liknende, smør forsiktig på med en myk klut, poler av igjen med en tørr klut. Gjenta behandlingen par - tre ganger så skal nok mye være gjort Lenke til kommentar
storken Skrevet 29. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2006 Bare ta litt bilvoks, flytende, feks sonax eller liknende, smør forsiktig på med en myk klut, poler av igjen med en tørr klut. Gjenta behandlingen par - tre ganger så skal nok mye være gjort 5832944[/snapback] vil du prøve først jonkybonky? så får jeg vite om du fucka skjermen din helt Lenke til kommentar
Jonkybonky Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 Bare ta litt bilvoks, flytende, feks sonax eller liknende, smør forsiktig på med en myk klut, poler av igjen med en tørr klut. Gjenta behandlingen par - tre ganger så skal nok mye være gjort 5832944[/snapback] vil du prøve først jonkybonky? så får jeg vite om du fucka skjermen din helt 5833257[/snapback] hehe.. kan kanskje prøve på den gammle 3410'en men har ikke bilvoks nå da.. men kommer kanskje tilbake med svar hvis jeg prøver Lenke til kommentar
W550I Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 Jeg har prøvd Diplex eller hva det nå heter på den forige mobilen min (SE K500).. Det var kjempe bra. Fjernet alle ripene. Men etter å ha brukt det to-tre ganger fjernet middelet lakken Må tydeligvis være ett ganske sterkt middel. Har også brukt middelet på PS2 spill som var så ripete at det ikke gikk ann å spille. Etter en runde med Displex var den så god som ny. Jeg kjøpte middelet på Clas-Ohlsson til 29 kr. Men de selger det ikke nå lenger tror jeg De fikk for mange klager på at middelet fjernet lakken på dekslene.. Jeg har ripefjerner til billakk. Kanskje jeg skal prøve med den.. Sender resultatet straks.. Må prøve.. Bare må... Lenke til kommentar
W550I Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 Ok.. Da har jeg prøvd å fjerne riper på mammas Siemens AX72 som var ganske ripete etter nøkler og likn. Prøvde Biltema Scratch Remover. Det HJALP! Mobilen har fått mindre riper. Mange av ripene er borte. Prøvde også på min W550. Der ble også ripene mindre men ikke helt borte. Prøv bilvoks.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå