Darx* Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 (endret) Jeg vurderer å kjøpe meg en 30-32 tommer lcd tv. Den skal kobles til: -Xbox 360 -Vanlig tv -PC (film) (spill) -DVD spiller Men jeg er så fryktelig i tvil, og det blir det ikke mindre av når jeg leser bruker erfaringer og tester osv. Hvor mye kommer en HD DVD spiller til å koste når de endelig kommer? Skjermene jeg vurderer nå: PHILIPS 32" (denne koster 8 995,- på elkjøp) Hyundai 32" Videoseven 30" Kom gjerne med flere forslag ! Det er ganske viktig for meg at bildet tar seg godt ut når den er tilkoblet pc'en (dvi) og xboxen (component) (antar at de ser best ut tilkoblet tv kabel eller dvd spiller(?)) Høytalerne er det ikke så viktig med ettersom jeg kommer til å koble til min egne uansett.. Endret 29. mars 2006 av Darx* Lenke til kommentar
Ekorre Skrevet 30. mars 2006 Del Skrevet 30. mars 2006 les litt på avforum. anbefaler selv min tv. en samsung 32m51b. koster ca 14000,- men er verdt det lille extra. ville holdt meg unna lcd tv under 10k. du får alltid hva du betaler for... Lenke til kommentar
Darx* Skrevet 30. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2006 Kan du utdype litt mer hva som er de store forskjellene mellom en billigere lcd tv og en dyrere av samme tommer og tekniske data? Hva bør jeg være oppmerksom på når jeg eventuelt tester de forskjellige modellene? Lenke til kommentar
Filla Skrevet 31. mars 2006 Del Skrevet 31. mars 2006 - Viewpia vant en test av 6 "billig" 32' LCD skjermer i "Lyd og Bilde". Av andre som kom relativt greit ut var Viewsonic sin (som Netshop selger). - Forskjellen mellom billige og dyrere skjermer handler oftest om meny-system, responsitivitet og til en viss grad om bildebehandlingssystem. Forskjellene kan uansett diskuteres, og mange (meg inkludert) klarer ikke alltid å se forskjell (i bildekvalitet) på en 10 000 kroners billig-tv og en 20 000 krones phillips. Panelene som brukes kommer som regel fra samme produsent, og har like utgangspunkt i kontrast/lysstyrke. - Mitt beste råd er å ta en runde og kikk selv, kanskje er du en type som ser forskjellene umiddelbart, kanskje ikke... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå