Fatty Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 Får opp en boks hvor det står at et eller annet med pc'en min gjør at den krasjer, noe den faktisk har gjort. Får da tilbud om å innstallere 'ErrorSafe' som sier den finner 45 systemfeil og vil fjerne dem hvis jeg innstallerer det. "Finn og reparer feil i: *Windows-registeret: sikrer optimal systemstabilitet, konfigurasjon og ytelse. *Opprydding av enhetsdrivere: frigjør plass på harddisken og øker systemytelsen ved å fjerne enhetsdrivere som ikke lenger er i bruk. *Optimalisering av oppstartsprogrammer: fjerner unødvendige oppstartsprogrammer som sinker systemoppstarten. *Korrupte filer: reparerer ødelagte Word- og Excel-dokumenter, bildefiler, videofiler og mer. Få tilgang til data og se multimediefiler du trodde var tapte. *Harddiskfeil: ved å skanne harddiskoverflaten for å identifisere problemer, gjør du datamaskinen tryggere for fremtidig datakorrupsjon. " Er dette bare tull eller fungerer det faktisk? Lenke til kommentar
SULTHAN66 Skrevet 30. mars 2006 Del Skrevet 30. mars 2006 Får opp en boks hvor det står at et eller annet med pc'en min gjør at den krasjer, noe den faktisk har gjort.Får da tilbud om å innstallere 'ErrorSafe' som sier den finner 45 systemfeil og vil fjerne dem hvis jeg innstallerer det. "Finn og reparer feil i: *Windows-registeret: sikrer optimal systemstabilitet, konfigurasjon og ytelse. *Opprydding av enhetsdrivere: frigjør plass på harddisken og øker systemytelsen ved å fjerne enhetsdrivere som ikke lenger er i bruk. *Optimalisering av oppstartsprogrammer: fjerner unødvendige oppstartsprogrammer som sinker systemoppstarten. *Korrupte filer: reparerer ødelagte Word- og Excel-dokumenter, bildefiler, videofiler og mer. Få tilgang til data og se multimediefiler du trodde var tapte. *Harddiskfeil: ved å skanne harddiskoverflaten for å identifisere problemer, gjør du datamaskinen tryggere for fremtidig datakorrupsjon. " Er dette bare tull eller fungerer det faktisk? 5831602[/snapback] Hallo, dette er nok ikke et program du vil ha på maskinen din nei: http://www.itavisen.no/php/art.php?id=293350 Lenke til kommentar
Straydog Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 Får opp en boks hvor det står at et eller annet med pc'en min gjør at den krasjer, noe den faktisk har gjort.Får da tilbud om å innstallere 'ErrorSafe' som sier den finner 45 systemfeil og vil fjerne dem hvis jeg innstallerer det. "Finn og reparer feil i: *Windows-registeret: sikrer optimal systemstabilitet, konfigurasjon og ytelse. *Opprydding av enhetsdrivere: frigjør plass på harddisken og øker systemytelsen ved å fjerne enhetsdrivere som ikke lenger er i bruk. *Optimalisering av oppstartsprogrammer: fjerner unødvendige oppstartsprogrammer som sinker systemoppstarten. *Korrupte filer: reparerer ødelagte Word- og Excel-dokumenter, bildefiler, videofiler og mer. Få tilgang til data og se multimediefiler du trodde var tapte. *Harddiskfeil: ved å skanne harddiskoverflaten for å identifisere problemer, gjør du datamaskinen tryggere for fremtidig datakorrupsjon. " Er dette bare tull eller fungerer det faktisk? 5831602[/snapback] Hallo, dette er nok ikke et program du vil ha på maskinen din nei: http://www.itavisen.no/php/art.php?id=293350 5842281[/snapback] Men hvordan forhindrer man å få opp denne popup-meldingen i utgangspunktet?? Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 Noen som vet hvordan man hindrer denne i å poppe opp? Har samme problem Lenke til kommentar
SULTHAN66 Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 Noen som vet hvordan man hindrer denne i å poppe opp? Har samme problem 5945469[/snapback] Hei, her kan du finne ut hvordan du fjerner svineriet: http://www.help2go.com/Tutorials/Spyware_I...fe_Removal.html Lenke til kommentar
berxter Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 I tillegg synes jeg trådstarter bør legge ut en HijackThislogg på kategori Sikkerhet, da det nok er sannsynlig at det er mer bæsj. Bernt K Lenke til kommentar
Fatty Skrevet 19. april 2006 Forfatter Del Skrevet 19. april 2006 Har ikke installert eller prøvd dette. Lenke til kommentar
berxter Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 Nei, men så gjør det da. Dersom du ikke gjør annet enn å installere og ta ut en logg (do a scan and save logfile) er det ikke noe som kan gå galt, men vi som liker å se på sånne får sjansen til å diagnostisere problemet ditt, og gi deg råd om hva du bør gjøre. Bernt K Lenke til kommentar
Fatty Skrevet 19. april 2006 Forfatter Del Skrevet 19. april 2006 Gi meg råd om hva jeg bør gjøre? Jeg har da ikke noe problemer med ErrorSafe. Hvis du er så interessert i den loggen kan du vel installere det selv? Lenke til kommentar
berxter Skrevet 20. april 2006 Del Skrevet 20. april 2006 Hæh? Er det ikke du som får popups med Errorsafe på maskina di? Jeg oppfattet dette som et problem med Errorsafe/ annen malware du ikke ble kvitt, jeg. Popups av dette slaget forårsakes svært ofte av enellerannen malwareinfeksjon som HJT er et kjempeverktøy for å avsløre. velvel. Bernt K Lenke til kommentar
HondaNSR Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 Jeg gikk nettop på og kjøpte licens på det programmet nå :S Med mamma's kredittkort.. Håper hun ikke blir loppa for penger nå :| Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 Jeg gikk nettop på og kjøpte licens på det programmet nå :S Med mamma's kredittkort.. Håper hun ikke blir loppa for penger nå :| 6041375[/snapback] Erfarne nettbrukere er vanligvis flinke til å unngå spionvare av ErrorSafe-typen, men det er mange eksempler på mindre erfarne surfere som har gått i baret. Jeg bruker og søke etter ukjente programmer før jeg installerer dem. Lenke til kommentar
O.J Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 jeg får titt og ofte tilbud om å innstallere det når jeg surfer på opera. har ikke noe spyware på pc'n, men er sikkert en del av pop-upene på diverse sider. Lenke til kommentar
_nicholas Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 Jeg gikk nettop på og kjøpte licens på det programmet nå :S Med mamma's kredittkort.. Håper hun ikke blir loppa for penger nå :| 6041375[/snapback] Det var synd, håper hun ikke blir loppa nei! Instaler Spybot Search and Destroy, det burde gjøre susen Lenke til kommentar
_nicholas Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 jeg får titt og ofte tilbud om å innstallere det når jeg surfer på opera. har ikke noe spyware på pc'n, men er sikkert en del av pop-upene på diverse sider. 6041471[/snapback] Har ikke Opera pop-up blokker? Lenke til kommentar
Loke-- Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 R3Z3R har du noen grunn til dobbelpost ?? Til trådstarter, formater dataen så blir du kvitt det drittet =) Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 Rockmannn da, bare decent virusscan som holder. Det burde Simon vite! Lenke til kommentar
hr_krabbe Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 errorsafe sug!! å det værste e at du må betale!! kan nestn ikke synes synd på de idiotan som e dom nåkk til å laste d ne! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå