Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Errorsafe, tull eller ikke?

Anbefalte innlegg

Får opp en boks hvor det står at et eller annet med pc'en min gjør at den krasjer, noe den faktisk har gjort.

Får da tilbud om å innstallere 'ErrorSafe' som sier den finner 45 systemfeil og vil fjerne dem hvis jeg innstallerer det.

"Finn og reparer feil i:

*Windows-registeret: sikrer optimal systemstabilitet, konfigurasjon og ytelse.

*Opprydding av enhetsdrivere: frigjør plass på harddisken og øker systemytelsen ved å fjerne enhetsdrivere som ikke lenger er i bruk.

*Optimalisering av oppstartsprogrammer: fjerner unødvendige oppstartsprogrammer som sinker systemoppstarten.

*Korrupte filer: reparerer ødelagte Word- og Excel-dokumenter, bildefiler, videofiler og mer. Få tilgang til data og se multimediefiler du trodde var tapte.

*Harddiskfeil: ved å skanne harddiskoverflaten for å identifisere problemer, gjør du datamaskinen tryggere for fremtidig datakorrupsjon. "

Er dette bare tull eller fungerer det faktisk?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Får opp en boks hvor det står at et eller annet med pc'en min gjør at den krasjer, noe den faktisk har gjort.

Får da tilbud om å innstallere 'ErrorSafe' som sier den finner 45 systemfeil og vil fjerne dem hvis jeg innstallerer det.

"Finn og reparer feil i:

*Opprydding av enhetsdrivere: frigjør plass på harddisken og øker systemytelsen ved å fjerne enhetsdrivere som ikke lenger er i bruk.

*Optimalisering av oppstartsprogrammer: fjerner unødvendige oppstartsprogrammer som sinker systemoppstarten.

*Korrupte filer: reparerer ødelagte Word- og Excel-dokumenter, bildefiler, videofiler og mer. Få tilgang til data og se multimediefiler du trodde var tapte.

*Harddiskfeil: ved å skanne harddiskoverflaten for å identifisere problemer, gjør du datamaskinen tryggere for fremtidig datakorrupsjon. "

5831602[/snapback]

Hallo, dette er nok ikke et program du vil ha på maskinen din nei:

http://www.itavisen.no/php/art.php?id=293350

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

"Finn og reparer feil i:

5831602[/snapback]

Hallo, dette er nok ikke et program du vil ha på maskinen din nei:

http://www.itavisen.no/php/art.php?id=293350

5842281[/snapback]

Men hvordan forhindrer man å få opp denne popup-meldingen i utgangspunktet??

Lenke til kommentar

Nei, men så gjør det da. :thumbup:

Dersom du ikke gjør annet enn å installere og ta ut en logg (do a scan and save logfile) er det ikke noe som kan gå galt, men vi som liker å se på sånne får sjansen til å diagnostisere problemet ditt, og gi deg råd om hva du bør gjøre.

Bernt K

Lenke til kommentar

Hæh? Er det ikke du som får popups med Errorsafe på maskina di?

Jeg oppfattet dette som et problem med Errorsafe/ annen malware du ikke ble kvitt, jeg. Popups av dette slaget forårsakes svært ofte av enellerannen malwareinfeksjon som HJT er et kjempeverktøy for å avsløre.

velvel.

Bernt K

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Jeg gikk nettop på og kjøpte licens på det programmet nå :S

Med mamma's kredittkort.. Håper hun ikke blir loppa for penger nå :|

6041375[/snapback]

Erfarne nettbrukere er vanligvis flinke til å unngå spionvare av ErrorSafe-typen, men det er mange eksempler på mindre erfarne surfere som har gått i baret.

:thumbup:

Jeg bruker og søke etter ukjente programmer før jeg installerer dem.

Lenke til kommentar
Jeg gikk nettop på og kjøpte licens på det programmet nå :S

Med mamma's kredittkort.. Håper hun ikke blir loppa for penger nå :|

6041375[/snapback]

Det var synd, håper hun ikke blir loppa nei! Instaler Spybot Search and Destroy, det burde gjøre susen :)

Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...