J@cob Skrevet 30. mars 2006 Del Skrevet 30. mars 2006 Bah, skolen min skal streike, men vi har engeksltentamen Lenke til kommentar
V-by Skrevet 30. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2006 Fant ut at læreren lar oss gjøre hva vi vil sitter å jobber masse nå bra med streik da... Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 30. mars 2006 Del Skrevet 30. mars 2006 Buhu .. 2-3 ekstra timer .. Ååå det er så synd på oss .. Huff og huff.. Tror jeg skal klage til statsministeren, så mister alle lærerne som ikke streiker jobben! Jippi :D Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 30. mars 2006 Del Skrevet 30. mars 2006 Fikk fri fra kl. 12 vi. Siden jeg hadde noen fritimer før det, så var jeg ferdig kl. 10 i dag. Herligt. Lenke til kommentar
ludvig Skrevet 30. mars 2006 Del Skrevet 30. mars 2006 Skulle ta BCG sprøyte og ha tysk i morgen vi! Lucky us 5835802[/snapback] BCGen er da ikke halvparten så ille som ryktet sier, men tysken er det verdt å gå glipp av. Vi fikk ikke noen beskjed om hva som ville skje på skolen vår, men vi hadde tentamen også. Hadde vært typisk om de lot oss sitte å jobbe, mens en sivilarbeider passet på 5836127[/snapback] Mener ganske så bestemt at de ikke har lov til å få noen andre til å gjøre jobben til noen som streiker... Lenke til kommentar
V-by Skrevet 30. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2006 Skulle ta BCG sprøyte og ha tysk i morgen vi! Lucky us 5835802[/snapback] BCGen er da ikke halvparten så ille som ryktet sier, men tysken er det verdt å gå glipp av. Vi fikk ikke noen beskjed om hva som ville skje på skolen vår, men vi hadde tentamen også. Hadde vært typisk om de lot oss sitte å jobbe, mens en sivilarbeider passet på 5836127[/snapback] Mener ganske så bestemt at de ikke har lov til å få noen andre til å gjøre jobben til noen som streiker... 5839325[/snapback] Tror ikke det, med mindre de skulle ha noen vakter fra før av da... som ikke var lærere. Men når noen i en bedrift streiker så har ikke arbeidsgiver lov til å si opp de ansatte under streiken, men de har heller ikke lov til å slutte... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå