jally Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 Hei. Viste ikke hvor jeg skulle poste dette spørsmålet, så jeg prøver meg her.. På min bærebare data har jeg en infrarød sender. Vet ikke om den kan fungere som mottaker og. Og så har jeg en Sony Ericsson k750i med infrarød. Jeg vet at det går an å overføre fra data til mobil, men er det mulig at jeg kan sende fra mob til data via IR? Jeg har mista usb-kabelen min og vil hente saker og ting over fra mobilen.. Lenke til kommentar
Axl@hw Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 Det skal være nok å slå på IR på mobilen og plassere mobilen med dens IR-port inntil maskinas IR-port. Om du da velger "Send via IR" vil du på maskina få spørsmål om å akseptere overføringen. Jeg antar at også din maskin har en IR-service som kjører i bakgrunnen, slik at den oppfatter når en annen IR-enhet plasseres foran maskinas port. -A Lenke til kommentar
jally Skrevet 29. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2006 Hvis jeg slår på IR på mobil og setter den inntil kan jeg trykke på IR-ikonet i startlinjen som dukker opp, men der kan jeg tilsynelatende bare overføre fra data til mobil. Lenke til kommentar
Rowdy Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 Jeg forsøkte dette med en K700i, og en gammel laptop med nyinnstallert XP med sp2 her om dagen. Bare aktiverte infrarød på mobilen, og pekte på infrarød på dataen. Overførte et bilde til dataen. Har ikke innstallert noen ekstra drivere på laptopen for å få til dette. Lenke til kommentar
kpolberg Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 Du må velge filen du skal sende på selve mobilen, og velge at den skal sende via IR. Da vil du få det dialog vinduet som er nevnt over. Lenke til kommentar
jally Skrevet 29. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2006 Aha! Nå forstår jeg! Tusen takk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå