Gå til innhold

Når skal alle innvandrere ut av landet?

Anbefalte innlegg

Snasen logikk i det å ikke motta flyktninger fra krigssituasjoner. De flykter faktisk _fra_ noe, derfor er det like greit at vi holder dem på armlengdes avstand. At det er de som trenger hjelp blir vel etter en slik logikk underordnet.

5835036[/snapback]

Ah, vel. Dei trenger ikkje å dra heile Europa rundt for å finne beskyttelse.

Men kvifor dra? Kvifor ikkje bli og forsøke på a få landet ditt på fote? Og dersom du finn det best å drå, kvifor så langt?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ja! La oss ta oljepengene og dele de ut til de 4,5 millioner innbyggerne i landet, da kan alle kjøpe seg en ny bil og kjøre rundt på nye veier som FRP har finansiert ved vaffelsalg på Karl Johan.....

5834978[/snapback]

Og hvor hadde alle avgiftene av bilsalgene havnet da ?

Ikke si statskassen..

Frp har aldri sagt at bilavgiftene skal forsvinne..

Lenke til kommentar

... og hva spesifikt mener du er feil i forhold til partiprogrammet? Har du lest det? Tatt i betraktning at dette var i form av et kåseri synes jeg at jeg var tålelig snill.

Om jeg skal bli kvitt mitt standpunkt i forhold til FRP er det en rekke ting som må skje (en fordom er en dom dømt på forhånd vet du). Først og fremst bør partitoppene prøve å skjule både eksplisitte og implisitte rasistiske ytringer litt bedre (eller, skaden er jo for så vidt allerede skjedd. Den eneste måten de kan redde seg på er vel å bytte ut partitoppene). De bør unngå å overforenkle komplisert politikk. De bør unngå å bruke sin overforenklede økonomiske politikk til å lokke stemmer som er tilbøyelige for suggesjon og store ord. Og som et felleselement; de bør slutte å oppføre seg som om de ikke har noen som helst ideologisk forankring. Populisme er ikke en ideologi (i alle fall ikke tilfellet FRP).

Lenke til kommentar
... og hva spesifikt mener du er feil i forhold til partiprogrammet? Har du lest det? Tatt i betraktning at dette var i form av et kåseri synes jeg at jeg var tålelig snill.

Jeg har lest det. Har du?

Om jeg skal bli kvitt mitt standpunkt i forhold til FRP er det en rekke ting som må skje (en fordom er en dom dømt på forhånd vet du). Først og fremst bør partitoppene prøve å skjule både eksplisitte og implisitte rasistiske ytringer litt bedre (eller, skaden er jo for så vidt allerede skjedd. Den eneste måten de kan redde seg på er vel å bytte ut partitoppene). De bør unngå å overforenkle komplisert politikk. De bør unngå å bruke sin overforenklede økonomiske politikk til å lokke stemmer som er tilbøyelige for suggesjon og store ord. Og som et felleselement; de bør slutte å oppføre seg som om de ikke har noen som helst ideologisk forankring. Populisme er ikke en ideologi (i alle fall ikke tilfellet FRP).

5835212[/snapback]

Vel vel, man kan ikke gjøre alle til lags.. eller laks.. :p

Lenke til kommentar
blab la bla blabla osv.

5835212[/snapback]

Hva har dette innlegget med topicen å gjøre ?

Når man ikke klarer å forholde seg til en vanlig topic i en diskusjon så

hvordan tror du kan være troverdig i andre saker ?

Jeg gir 0 poeng...

Endret av jarmo
Lenke til kommentar
blab la bla blabla osv.

5835212[/snapback]

Jeg gir 0 poeng...

5835232[/snapback]

Jeg er ikke den første i tråden som sporer av, og jeg har tidligere forklart hvorfor jeg ikke diskuterer on topic. Hvorfor begynner du å sette et syrlig fokus på meg og hva jeg gjør, og ikke det vi faktisk diskuterer (off topic, men likevel)?

Lenke til kommentar
Ja. Jeg har lest om både lavere skattepress, misnøye med FNs linje angående klima, politikk i tråd med norsk og vestlig tradisjon og kulturarv med basis i det kristne livssyn, og om sosialpolitikk i tradisjonen "hjelp til selvhjelp".

5835304[/snapback]

Og hvis du fremdeles ikke er overbevist, vel, da er det bare å stemme på et annet parti.

Lenke til kommentar
http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=129029

Nei se man det! Dei fant jo styggingen! Nå er det bare til og

1. enten avlive han,

2 få han heim eller...

3. ...sleppe han fri igjen slik dei pleier å gjere pga det alt er for fult i våres fengsler.

Fantastisk samfunn vi lever i.

5835350[/snapback]

La oss håpe han blir sendt ut av landet. Norsk helsevesen får ikkje gjort noke med denne karen allikevel.

Lenke til kommentar
http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=129029

Nei se man det! Dei fant jo styggingen! Nå er det bare til og

1. enten avlive han,

2 få han heim eller...

3. ...sleppe han fri igjen slik dei pleier å gjere pga det alt er for fult i våres fengsler.

Fantastisk samfunn vi lever i.

5835350[/snapback]

Ville du vært for dødsstraff vist han var fra gudbransdalen? Bare lurer. :)

Endret av Goz
Lenke til kommentar
blab la bla blabla osv.

5835212[/snapback]

Jeg gir 0 poeng...

5835232[/snapback]

Jeg er ikke den første i tråden som sporer av, og jeg har tidligere forklart hvorfor jeg ikke diskuterer on topic. Hvorfor begynner du å sette et syrlig fokus på meg og hva jeg gjør, og ikke det vi faktisk diskuterer (off topic, men likevel)?

5835321[/snapback]

Syrlig fokus er dine ord, fix deg en egen tråd om FRP... ;)

OK ! Back to the basic...

Lenke til kommentar

Skulle dei ikkje være her ei kort stund da? til krigen var over, ikkje busette seg her og formeire seg slik.

Er det så rart at me blir rasistar då?

Kvar einaste dag kan vi lese i avisa at ein eller anna innvandrer o.l har gjort eit eller anna kriminelt. Dette har dei klart og skape sjølve.

Eg har ofte tenkt på kor mange ganger det står gjerningsmann av utenlansk opprinnelse. Det er ikkje så mange innvandrere / asylsøkere osv her i landet i forhold til nordmenn, men alikevel er det innvandrere som står for det meste av kriminaliteten som blir gjort.

Det er så liten sjangse for at fyren hadde vore frå Gudbransdalen, men ja, auge for auge, tann for tann... snart det eineste som hjelp.

Når du stikk eit menneske med kniv fleire gonger er det ikkje eit hendleg uhell.

Skal bli spennande og følje med på denne saka, sjå kva dei gjer med han. Dei slepper han vel utigjen med knvien sin etter at han har vore innom eit psykriatisk klinikk i noken veker.

Endret av Cornel
Lenke til kommentar

Oi, der forsvant innlegget.

Men jeg mente at vi skulle kastrere dem fordi dem blir stresset av å gå rundt å være kåte og så blir dem roligere og så slipper vi at dem forurenser genene.

Skrev innlegget en gang til for å være sikker.

Lenke til kommentar

Gjør som i danmark! Om en innvandrer begår et bevisst lovbrudd, send ham og hele familien hans ut. Det er få straffer som hindrer enkelte innvandrere i å begå lovbrudd. Men risikerer han å få hele familien sin deportert tror jeg nok han holder seg i tøylene.

Jeg sier ikke at alle invandrere er kriminelle, men vi har nok med kriminelle nordmenn om ikke vi skal slite med kriminelle innvandrere også. De kommer hit for å få sjansen til et bedre liv, og det fortjener de, men misbruker de den sjansen --> UT!

Lenke til kommentar
Gjør som i danmark! Om en innvandrer begår et bevisst lovbrudd, send ham og hele familien hans ut. Det er få straffer som hindrer enkelte innvandrere i å begå lovbrudd. Men risikerer han å få hele familien sin deportert tror jeg nok han holder seg i tøylene.

5835806[/snapback]

Å rette baker for smed, tror jeg det er noe som heter...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...