Havana Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 Ja til mangfold, ja til innvandring!Veldig lett å frykte og hate andre som er annerledes en selv. Ikke vær en rasist og ikke stem Frp! 5833620[/snapback] AMEN! Havana: jo... eh... kom og prøv dusjen min EDIT: Mener du at invandrere er annerledes, magicus? 5833635[/snapback] jeg har ingen gull tenner så jeg vet ikke om du vil ha nytte av det 5833647[/snapback] Får skyte deg da... Så er det gøy å se trynet på de ikke-ariske når det ikke kommer vann men gass ut av hodene da^^ 5833663[/snapback] med tanke på at jeg har blå øyne, hvor går grensen til ikke arisk-het? men seff er rasisme gøy, jeg pleier å sitte hjemme og ringe inn drapstrusler til mørkudede som jeg ser på tv programmer, og ja, jøder er slemme og sånt Lenke til kommentar
goliatmo Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 Jeg pleier å ringe gamle damer og si: "Hei, jeg er en innvandrer! Jeg har pompehagle og veit hvor du bor" Kjempe gøy^^ Lenke til kommentar
Havana Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 jeg liker mer å tægge hakekors på t-banen er mer min stil.... tar kvelden nå, har lekser..... Lenke til kommentar
goliatmo Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 jeg liker mer å tægge hakekors på t-banen er mer min stil.... tar kvelden nå, har lekser..... 5833755[/snapback] Yup, de skal vite vi er her! Går for leksene jeg og... Lenke til kommentar
magicus Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 Ja til mangfold, ja til innvandring!Veldig lett å frykte og hate andre som er annerledes en selv. Ikke vær en rasist og ikke stem Frp! 5833620[/snapback] AMEN! Havana: jo... eh... kom og prøv dusjen min EDIT: Mener du at invandrere er annerledes, magicus? 5833635[/snapback] Ja. Mener du noe annet kanskje? Svenske og danske innvandrere er mer lik nordmenn enn irakiske flyktninger. Lenke til kommentar
goliatmo Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 Ja til mangfold, ja til innvandring!Veldig lett å frykte og hate andre som er annerledes en selv. Ikke vær en rasist og ikke stem Frp! 5833620[/snapback] AMEN! Havana: jo... eh... kom og prøv dusjen min EDIT: Mener du at invandrere er annerledes, magicus? 5833635[/snapback] Ja. Mener du noe annet kanskje? Svenske og danske innvandrere er mer lik nordmenn enn irakiske flyktninger. 5833840[/snapback] Kan du utdype hva du mener med annerledes (de fleste på HW ville si at mennesker fra irak etc. har en kultur på å være voldelig...) OT: sjekk min nye sexy signatur^^ Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 Ja til mangfold, ja til innvandring!Veldig lett å frykte og hate andre som er annerledes en selv. Ikke vær en rasist og ikke stem Frp! 5833620[/snapback] amen. i et globalisert samfunn som vi er så skal man ikke sitte å diktere etter hudfarge, språk eller nasjonalitet. Når skal folk se lengere enn det ytre? Lenke til kommentar
magicus Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 Ja til mangfold, ja til innvandring!Veldig lett å frykte og hate andre som er annerledes en selv. Ikke vær en rasist og ikke stem Frp! 5833620[/snapback] AMEN! Havana: jo... eh... kom og prøv dusjen min EDIT: Mener du at invandrere er annerledes, magicus? 5833635[/snapback] Ja. Mener du noe annet kanskje? Svenske og danske innvandrere er mer lik nordmenn enn irakiske flyktninger. 5833840[/snapback] Kan du utdype hva du mener med annerledes (de fleste på HW ville si at mennesker fra irak etc. har en kultur på å være voldelig...) OT: sjekk min nye sexy signatur^^ 5833867[/snapback] F.eks irakiske flyktninger har normalt sett en annen bakgrunn enn etniske nordmenn. De har en annen kultur, måte å tenke på og andre normer og skikker. Tviler på mennesker fra irak har en kultur som er voldelig. Men Irak er i dag preget av konflikt og intern uro og vold avler vold. I tillegg så får flyktningene som kommer til Norge gjerne "skitt" jobbene som vaskehjelp etc. Eller de får ikke jobb i det hele tatt pga arbeidsdiskriminering. Dette skaper da forståelig frustrasjon og sinne uansett om det hadde skjedd med nordmenn eller innvandrere. Uansett.. Innvandrere og Nordmenn er ikke like. Så istedet for å prøve å assimilere innvandrere så må vi ta hensyn til innvandrernes bakgrunn og særegne behov. Lenke til kommentar
goliatmo Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 Fra nå av er du min yndlings hw-bruker, magicus Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 Ikke vær en rasist og ikke stem Frp! Fra Frps partiprogram: "Fremskrittspartiet mener på prinsipielt grunnlag at det ideelt sett burde være en friest mulig bevegelse over landegrensene av varer, tjenester, kapital og arbeidskraft." Men for all del, la ikke fakta komme i veien for deg. Lenke til kommentar
guardianpegasus Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 Ja ja, vi fant ut at det var en dårlig idé å diskriminere utifra hudfarge og å legge skylden på all verdens problemer på jødene. Men jammen finner vi en ny gruppe å stigmatisere Stigmatisering forutsetter i dette tilfelle at det er urimelig å holde folk ansvarlig for sine handlinger. Islam er en frivillig organisasjon. Alikevel gir muslimer blaffen i hva deres trosfeller og medlemmer gjør i deres navn. Hvorfor det, tror du? Jeg holder muslimer ansvarlig for hva muslimer gjør, akkurat som jeg holder nazister ansvarlig for hva nazister gjør. Det MINSTE vi kan forvente av muslimer som er kommet hit er at de tar avstand ifra islamsk terror og kriminalitet. du er vel klar over at religioner, ogsp islam, kan praktiseres på forskjellige måter, noe som også skjer..... 100.000 muslimer i norge. 80.000 av dem er medlem av islams hovedsete, som blandt annet godkjenner og støtter terror og kriminalitet mot ikke-muslimer. Media er VELDIG flinke til å lure dere Les litt statistikk. Media lurer ingen. Om noe, så glatter media over det og nekter å ta de vanskelige debattene. Lenke til kommentar
warpig Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 Ikke vær en rasist og ikke stem Frp! Veldig OT: En ting jeg lurer på, hvordan kan du mene det er bedre at FRP dømmer alle innvandrere fra ikke vestlige land, enn at du dømmer alle som stemmer FRP? Lenke til kommentar
Havana Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 Ja ja, vi fant ut at det var en dårlig idé å diskriminere utifra hudfarge og å legge skylden på all verdens problemer på jødene. Men jammen finner vi en ny gruppe å stigmatisere Stigmatisering forutsetter i dette tilfelle at det er urimelig å holde folk ansvarlig for sine handlinger. Islam er en frivillig organisasjon. Alikevel gir muslimer blaffen i hva deres trosfeller og medlemmer gjør i deres navn. Hvorfor det, tror du? Jeg holder muslimer ansvarlig for hva muslimer gjør, akkurat som jeg holder nazister ansvarlig for hva nazister gjør. Det MINSTE vi kan forvente av muslimer som er kommet hit er at de tar avstand ifra islamsk terror og kriminalitet. du er vel klar over at religioner, ogsp islam, kan praktiseres på forskjellige måter, noe som også skjer..... 100.000 muslimer i norge. 80.000 av dem er medlem av islams hovedsete, som blandt annet godkjenner og støtter terror og kriminalitet mot ikke-muslimer. Media er VELDIG flinke til å lure dere Les litt statistikk. Media lurer ingen. Om noe, så glatter media over det og nekter å ta de vanskelige debattene. 5834241[/snapback] medlem og medlem, nå driver alle de religøse org i landet å skriver opp alle de kan finne som medlemer, og hvorfor skal noen ta snsvar for noe de selv ikke har skyld i..... må du ta anvar for onde ting som , en eller annen, har gjort hjver dag? Lenke til kommentar
magicus Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 Ikke vær en rasist og ikke stem Frp! Fra Frps partiprogram: "Fremskrittspartiet mener på prinsipielt grunnlag at det ideelt sett burde være en friest mulig bevegelse over landegrensene av varer, tjenester, kapital og arbeidskraft." Men for all del, la ikke fakta komme i veien for deg. 5834093[/snapback] Veldig OT: En ting jeg lurer på, hvordan kan du mene det er bedre at FRP dømmer alle innvandrere fra ikke vestlige land, enn at du dømmer alle som stemmer FRP? Hvor skal jeg begynne trenger bare å søke google på "frp og rasisme" http://www.sos-rasisme.no/page.php?tema=8&t= Frp er rasistisk, men hvorfor tørr dere ikke innrømme det? eller skyldes det uvitenhet Lenke til kommentar
warpig Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 (endret) Joda, er klart du kan søke deg fram til sånt, men man blir likevell ikke rasist av å stemme det. Du kan søke fram kriminelle saker om innvandrere, men det betyr ikke at alle innvandrere er kriminelle, gjør det vel? At du tror at FRP står for rasisme skyldes nok uvintenhet eller et sterkt ønske om å provosere, og du provoserte meg. Ikke døm alle under samme kam. Forøvrig stemmer jeg ikke FRP, hadde nok blitt SV her i gården om jeg var gammel nok. Endret 29. mars 2006 av warpig Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 http://www.baksiden.net/sosrasisme.htm Lenke til kommentar
magicus Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 Joda, er klart du kan søke deg fram til sånt, men man blir likevell ikke rasist av å stemme det.Du kan søke fram kriminelle saker om innvandrere, men det betyr ikke at alle innvandrer er kriminelle, gjør det vel? Ikke døm alle under samme kam. Forøvrig stemmer jeg ikke FRP, hadde nok blitt SV her i gården om jeg var gammel nok. 5834325[/snapback] Såklart en ikke automatisk blir rasist av å stemme frp. En kan stemme Frp pga deres alkohollovgivning eller samferdselspolitikk etc. Men fakta er at flere fremtredende Frp politikere har ytret rasefiendtlige holdninger som ikke ligner grisen. I tillegg vil frp kutte betydelig i støtte til innvandrere og prosjekter som har tilknytning til forbedrede vilkår for innvandrere. Personlig syns jeg SV er litt ekstreme. Stemmer AP eg. Lenke til kommentar
Havana Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 http://www.baksiden.net/sosrasisme.htm 5834356[/snapback] du svarte ikke på det jeg sa et religøse org i norge bare skriver opp folk som medlemmer, tror statestikken din bare er antall personer som er fra land hvor islam er religonen, og ikke hvor mange som er religiøse hadde ikke overrasket meg om jeg var med i statskriken jehovas vitner, og islam et eller annet samtidig... jeg er en blå øyd innvandrerflyktning Lenke til kommentar
goliatmo Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 Media er VELDIG flinke til å lure dere Les litt statistikk. Media lurer ingen. 5834241[/snapback] Lenke til kommentar
magicus Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 Warpig: at en innvandrer går ut og stjeler en pakke røyk betyr ikke at alle innvandrere er tyver. Men når øverste lederen for ett politisk parti går ut og sier at "alle terrorister er muslimer" eller noe annet tøv så forteller det noe holdningene i dette partiet. Og det er ikke bare lederen som har ytret rasistiske holdninger, han har mange fans i partiet og blandt befolkningen. Hvorfor blir du provosert av det jeg sier? Det kan være ett symptom på sinne-problemer. Prics: Er fult klar over at Sos-rasisme er en ekstremist organisasjon også. Allikavel så er samlesidene som går over 14-sider en veldig bra illustrator på hatet frp har mot ikke-vestlige innvandrere Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg