goliatmo Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=128984 Når skal alle disse svaringene ut av landet? Dei formeirer jo seg også, så det blir ikkje bedre. Går jo ikkje 1 dag uten at man leser i avsiene at dei har gjort noke gale, og tenk på alt det som ikkje kjem i avisene! Fengsela våres er snart fulle av dei også... jaja, bedre og ha dei i fengsel enn lause ute på gata. Kva er den nye regernga sitt syn på dette? Klappe dei på skuldera og sei at du ikkje må knivstikke fleire? 5831532[/snapback] Kunn en ting å si om det der: Lenke til kommentar
salah Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 Nei, for se bare på hva slags mennesker dem er og hva dem gjør. Det var ikke sotrør som fløy inn i tårnene den niende i elevte i året 2001, var det vel? Var dem kanskje integrerte? Dem drepte 3000 mennesker fordi dem er onde, og har en ond religion. MORDERE! Og slike mennesker er det MANGE av i Norge, dem SKJULER SEG bare, og venter på at tiden skal være inne til å utslette alle ekte nordmenn! Og i mellomtiden øker dem styrkene sine med å formere seg, og søker seg hen til det politiske liv, og forblør Norge sine hardt oppsparte penger ved å gå på sosialen og snylte og sender pengene utenlands til alle de andre konene sine! DETTE ER EN FARLIG UTVIKLING, OG VI MÅ VERNE OM LANDET VÅRT FØR DET ER FOR SENT! 5832399[/snapback] Jeg er muslim, var jeg med på angrepene 11. september? Var mine muslimske venner det? Tror ikke det du. Hva har svartinger med dette å gjøre? Innvandrere kan være hvite, med blå høyde og ariske. Men da er det ingenting er galt med dem "Svartinger" kan gjerne være de mest ærlige du finner, eller de verste terroristene. Hadde folk reagert om det hadde stått "en etnisk nordmann drepte en lege"? Media er VELDIG flinke til å lure dere. Se saker fra andre steder enn forsidene til VG, realiteten er annerledes. Lenke til kommentar
Havana Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 Jeg synes at vi burde hatt et borgervern mot innvandrerne jeg! Vi kunne for eksempel gjort det slik at hver innvandrer var pliktig til å ha en staffet-pinne, og så måtte han gi pinnen til en kar som gikk etter ham og passet på at han ikke stjal eller myrdet eller voldtok noen. Og så kunne han ha byttet staffet-pinnen med en annen hvert tiende minutt eller noe, slik at innvandreren var kontinuerlig under oppsyn! 5832091[/snapback] ironi eller narkotika? Lenke til kommentar
goliatmo Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 (endret) pavlion: ikke prøv å diskutere med dem... gjør som meg le av dem EDiT: og det gjelder deg og, Havana! Endret 29. mars 2006 av goliatmo Lenke til kommentar
Havana Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 Nei, for se bare på hva slags mennesker dem er og hva dem gjør. Det var ikke sotrør som fløy inn i tårnene den niende i elevte i året 2001, var det vel? Var dem kanskje integrerte? Dem drepte 3000 mennesker fordi dem er onde, og har en ond religion. MORDERE! Og slike mennesker er det MANGE av i Norge, dem SKJULER SEG bare, og venter på at tiden skal være inne til å utslette alle ekte nordmenn! Og i mellomtiden øker dem styrkene sine med å formere seg, og søker seg hen til det politiske liv, og forblør Norge sine hardt oppsparte penger ved å gå på sosialen og snylte og sender pengene utenlands til alle de andre konene sine! DETTE ER EN FARLIG UTVIKLING, OG VI MÅ VERNE OM LANDET VÅRT FØR DET ER FOR SENT! 5832399[/snapback] Jeg er muslim, var jeg med på angrepene 11. september? Var mine muslimske venner det? Tror ikke det du. Hva har svartinger med dette å gjøre? Innvandrere kan være hvite, med blå høyde og ariske. Men da er det ingenting er galt med dem "Svartinger" kan gjerne være de mest ærlige du finner, eller de verste terroristene. Hadde folk reagert om det hadde stått "en etnisk nordmann drepte en lege"? Media er VELDIG flinke til å lure dere. Se saker fra andre steder enn forsidene til VG, realiteten er annerledes. 5832969[/snapback] Jeg er en blå øyd innvandrer/flyktning Lenke til kommentar
goliatmo Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 Nei, for se bare på hva slags mennesker dem er og hva dem gjør. Det var ikke sotrør som fløy inn i tårnene den niende i elevte i året 2001, var det vel? Var dem kanskje integrerte? Dem drepte 3000 mennesker fordi dem er onde, og har en ond religion. MORDERE! Og slike mennesker er det MANGE av i Norge, dem SKJULER SEG bare, og venter på at tiden skal være inne til å utslette alle ekte nordmenn! Og i mellomtiden øker dem styrkene sine med å formere seg, og søker seg hen til det politiske liv, og forblør Norge sine hardt oppsparte penger ved å gå på sosialen og snylte og sender pengene utenlands til alle de andre konene sine! DETTE ER EN FARLIG UTVIKLING, OG VI MÅ VERNE OM LANDET VÅRT FØR DET ER FOR SENT! 5832399[/snapback] Jeg er muslim, var jeg med på angrepene 11. september? Var mine muslimske venner det? Tror ikke det du. Hva har svartinger med dette å gjøre? Innvandrere kan være hvite, med blå høyde og ariske. Men da er det ingenting er galt med dem "Svartinger" kan gjerne være de mest ærlige du finner, eller de verste terroristene. Hadde folk reagert om det hadde stått "en etnisk nordmann drepte en lege"? Media er VELDIG flinke til å lure dere. Se saker fra andre steder enn forsidene til VG, realiteten er annerledes. 5832969[/snapback] Jeg er en blå øyd innvandrer/flyktning 5833307[/snapback] Du er veldig nærme den ariske rase, men beklager... ditt folk må utryddes! You know, Den hvite manns byrde... Lenke til kommentar
simenss Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 Å stoppe all innvandring eller kaste ut de som har kommet er verken mulig eller etisk riktig. Men jeg har et forslag. I mitt forslag deler jeg alle innvandrere i to grupper: • De som tenger hjelp og kan oppføre seg • De som trenger hjelp og som ikke klarer å oppføre seg Det finnes også de som ikke trenger hjelp osv. men i mitt forslag går jeg ut ifra disse to gruppene. Det er også viktig å tenke på at ordet «innvandrer» betyr alle mennesker som kommer fra andre land enn Norge, også land som USA og Sverige. Alle innvandrere kunne først fått midlertidig oppholdstillatelse istedenfor full oppholdstillatelse, slik det er i dag. Denne midlertidige oppholdstillatelsen kunne fungert som en prøvetid. Om personen ikke holdt seg til loven, måtte hun/han sendes tilbake. Da hadde vi hatt en ledig plass, som kunne gått til en av de som trenger hjelp og som klarer å oppføre seg. Om det hadde vært mulig, skulle jeg ønske vi kunne hjelpe alle. Men det er ikke mulig, så hvorfor ikke gi den hjelpen vi kan gi til mennesker som trenger det i tillegg til å klare å oppføre seg? Lenke til kommentar
Havana Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 Nei, for se bare på hva slags mennesker dem er og hva dem gjør. Det var ikke sotrør som fløy inn i tårnene den niende i elevte i året 2001, var det vel? Var dem kanskje integrerte? Dem drepte 3000 mennesker fordi dem er onde, og har en ond religion. MORDERE! Og slike mennesker er det MANGE av i Norge, dem SKJULER SEG bare, og venter på at tiden skal være inne til å utslette alle ekte nordmenn! Og i mellomtiden øker dem styrkene sine med å formere seg, og søker seg hen til det politiske liv, og forblør Norge sine hardt oppsparte penger ved å gå på sosialen og snylte og sender pengene utenlands til alle de andre konene sine! DETTE ER EN FARLIG UTVIKLING, OG VI MÅ VERNE OM LANDET VÅRT FØR DET ER FOR SENT! 5832399[/snapback] Jeg er muslim, var jeg med på angrepene 11. september? Var mine muslimske venner det? Tror ikke det du. Hva har svartinger med dette å gjøre? Innvandrere kan være hvite, med blå høyde og ariske. Men da er det ingenting er galt med dem "Svartinger" kan gjerne være de mest ærlige du finner, eller de verste terroristene. Hadde folk reagert om det hadde stått "en etnisk nordmann drepte en lege"? Media er VELDIG flinke til å lure dere. Se saker fra andre steder enn forsidene til VG, realiteten er annerledes. 5832969[/snapback] Jeg er en blå øyd innvandrer/flyktning 5833307[/snapback] Du er veldig nærme den ariske rase, men beklager... ditt folk må utryddes! You know, Den hvite manns byrde... 5833323[/snapback] ka har du imot bosniere [med blå øyne] Lenke til kommentar
Feynman Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 Å stoppe all innvandring eller kaste ut de som har kommet er verken mulig eller etisk riktig. Men jeg har et forslag. I mitt forslag deler jeg alle innvandrere i to grupper: • De som tenger hjelp og kan oppføre seg • De som trenger hjelp og som ikke klarer å oppføre seg 5833345[/snapback] Du kan gjerne gange antall grupper med to. Legg til dem som kommer for å hjelpe oss. Det er en del av dem, og å hente arbeidsledige nordmenn er ikke alltid et alternativ. Lenke til kommentar
goliatmo Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 Nei, for se bare på hva slags mennesker dem er og hva dem gjør. Det var ikke sotrør som fløy inn i tårnene den niende i elevte i året 2001, var det vel? Var dem kanskje integrerte? Dem drepte 3000 mennesker fordi dem er onde, og har en ond religion. MORDERE! Og slike mennesker er det MANGE av i Norge, dem SKJULER SEG bare, og venter på at tiden skal være inne til å utslette alle ekte nordmenn! Og i mellomtiden øker dem styrkene sine med å formere seg, og søker seg hen til det politiske liv, og forblør Norge sine hardt oppsparte penger ved å gå på sosialen og snylte og sender pengene utenlands til alle de andre konene sine! DETTE ER EN FARLIG UTVIKLING, OG VI MÅ VERNE OM LANDET VÅRT FØR DET ER FOR SENT! 5832399[/snapback] Jeg er muslim, var jeg med på angrepene 11. september? Var mine muslimske venner det? Tror ikke det du. Hva har svartinger med dette å gjøre? Innvandrere kan være hvite, med blå høyde og ariske. Men da er det ingenting er galt med dem "Svartinger" kan gjerne være de mest ærlige du finner, eller de verste terroristene. Hadde folk reagert om det hadde stått "en etnisk nordmann drepte en lege"? Media er VELDIG flinke til å lure dere. Se saker fra andre steder enn forsidene til VG, realiteten er annerledes. 5832969[/snapback] Jeg er en blå øyd innvandrer/flyktning 5833307[/snapback] Du er veldig nærme den ariske rase, men beklager... ditt folk må utryddes! You know, Den hvite manns byrde... 5833323[/snapback] ka har du imot bosniere [med blå øyne] 5833405[/snapback] Ikke tro vi nazyer glemte den der.. Har du langt lyst hår? Lenke til kommentar
Havana Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 nei, blå øyne, mørkt hår:P Lenke til kommentar
goliatmo Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 nei, blå øyne, mørkt hår:P 5833447[/snapback] To bat, rett i gasskammeret med deg! Lenke til kommentar
Havana Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 nei, blå øyne, mørkt hår:P 5833447[/snapback] To bat, rett i gasskammeret med deg! 5833560[/snapback] men jeg er jo mer arisk en fureren Lenke til kommentar
goliatmo Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 Jeg har brune øyne og brunt hår såikke klag! Lenke til kommentar
Havana Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 Jeg har brune øyne og brunt hår såikke klag! 5833590[/snapback] nazisme er gøy :!: Lenke til kommentar
Havana Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 @ goliatmo, er det ikke "dusjen" de kaller det... Lenke til kommentar
magicus Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 Ja til mangfold, ja til innvandring! Veldig lett å frykte og hate andre som er annerledes en selv. Ikke vær en rasist og ikke stem Frp! Lenke til kommentar
goliatmo Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 (endret) Ja til mangfold, ja til innvandring!Veldig lett å frykte og hate andre som er annerledes en selv. Ikke vær en rasist og ikke stem Frp! 5833620[/snapback] AMEN! Havana: jo... eh... kom og prøv dusjen min EDIT: Mener du at invandrere er annerledes, magicus? Endret 29. mars 2006 av goliatmo Lenke til kommentar
Havana Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 Ja til mangfold, ja til innvandring!Veldig lett å frykte og hate andre som er annerledes en selv. Ikke vær en rasist og ikke stem Frp! 5833620[/snapback] AMEN! Havana: jo... eh... kom og prøv dusjen min EDIT: Mener du at invandrere er annerledes, magicus? 5833635[/snapback] jeg har ingen gull tenner så jeg vet ikke om du vil ha nytte av det Lenke til kommentar
goliatmo Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 Ja til mangfold, ja til innvandring!Veldig lett å frykte og hate andre som er annerledes en selv. Ikke vær en rasist og ikke stem Frp! 5833620[/snapback] AMEN! Havana: jo... eh... kom og prøv dusjen min EDIT: Mener du at invandrere er annerledes, magicus? 5833635[/snapback] jeg har ingen gull tenner så jeg vet ikke om du vil ha nytte av det 5833647[/snapback] Får skyte deg da... Så er det gøy å se trynet på de ikke-ariske når det ikke kommer vann men gass ut av hodene da^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg