Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Lett MC mellom 10-25.000,-

VTW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ska lkjøpe meg en lett MC snart. Holder på med lappen. Har lyst på en racing. Men touring går greit om den er LITT kul!

Noen som har noen tips (eller bra bilder ;) )?

5831521[/snapback]

du kan jo få råd til en Honda NSR da.. den koster rundt da litt mer enn 25.000 men du finner sikkert noen til den prisen å..

uansett, Honda er jo KVALITET, så du slipper og bruke en drøss med penger på deler som slites osv.

utsende er jo stilig å da ;)

er ikke helt racing dette da, mer en touring, lagd mer får komfort ;)

post-82634-1143640467_thumb.jpg

Lenke til kommentar

vel... man skal ikke si aldri, jeg skal ha NSR selv og kikket på trim, det finnes en del, vært en trimpotte skader ikke motor eller deg, vil jeg gjette 145 km/t har jeg hørt. men vil ikke satse for mye trim på en lettmc eller moped, du for rett og slett vansker med og selge den etterpå! ville da kanskje kjøpt powerfilter,bedre dyse og potte, kanskje drevet den litt for dragets skyld! skal du ha grei nsr vil den komme på 25 000 kr, spør litt på hvor langt den har kjørt og om han har vært eller er trimmet!

Lenke til kommentar
vel... man skal ikke si aldri, jeg skal ha NSR selv og kikket på trim, det finnes en del, vært en trimpotte skader ikke motor eller deg, vil jeg gjette 145 km/t har jeg hørt. men vil ikke satse for mye trim på en lettmc eller moped, du for rett og slett vansker med og selge den etterpå! ville da kanskje kjøpt powerfilter,bedre dyse og potte, kanskje drevet den litt for dragets skyld! skal du ha grei nsr vil den komme på 25 000 kr, spør litt på hvor langt den har kjørt og om han har vært eller er trimmet!

5834776[/snapback]

ja, prisen blir nok ikke like høy når du selger den nei :(

men du kan jo ha det ufattelig gøy før du selger den :D om du ikke blir stoppa da..

men du kan jo se på autodb.no så kan du se hva du får får den prisklassen ;)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Litt of topic, men hvor gammel må man være for å ta lett-mc lappen og hva koster lappen?

5908791[/snapback]

Du kan vel ta alt untatt oppkjøringen når du er 15, når du fyller 16 kan du ta oppkjøringen.

Traffikalt grunnkurs kan du ta når du er 15.

Lenke til kommentar
Litt of topic, men hvor gammel må man være for å ta lett-mc lappen og hva koster lappen?

5908791[/snapback]

Du kan vel ta alt untatt oppkjøringen når du er 15, når du fyller 16 kan du ta oppkjøringen.

Traffikalt grunnkurs kan du ta når du er 15.

5909880[/snapback]

Takk :D hva koster det? forsikring, lappen og andre avgifter?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...