Halloy Skrevet 26. september 2002 Del Skrevet 26. september 2002 Har fått ny prosessor idag, og skulle til å oppgradere biosen da jeg kom på at jeg ikke har floppy lenger... Så jeg trenger en XP boot cd, det er kanskje et dumt spørmål .. men hvordan lager man det? Takk for all hjelp :smile: Lenke til kommentar
RoMaN Skrevet 26. september 2002 Del Skrevet 26. september 2002 Bare brenn en bootable disc med nero.. Lenke til kommentar
Xvani Skrevet 26. september 2002 Del Skrevet 26. september 2002 putt inn floppyen? Du har sikkert den gamle liggende, eller en annen. bare ha åpent kabinett og plasser floppy på gamle video cover. Funker fett for meg Går fortere enn å lage en cd, og det er ikke sikkert du har nero :smile: Lenke til kommentar
Halloy Skrevet 26. september 2002 Forfatter Del Skrevet 26. september 2002 hmm .. har ingen floppyer liggende... og poenget er at jeg trenger en win98 boot .. med skikkelig dos. Tror jeg har kontrollen nå ... :smile: Lenke til kommentar
SinIC Skrevet 26. september 2002 Del Skrevet 26. september 2002 http://www.bootdisk.com/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå