Erling E. Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 Hei, Jeg er akkurat i ferd med å bestille nye deler, til en PC som først og fremst skal brukes til spilling og videoredigering. Her er delene jeg har pekt meg ut: Intel Pentium D 930 3.0GHz, prosessor Asus P5LD2 Deluxe I945P, hovedkort PowerColor Radeon X1900XT 512 MB, skjermkort 2 x Crucial DDR2 PC5300 1024MB RAM Jeg hadde maksimalt 10.000 kroner å bruke, og dette ble ganske så nærmere denne summen. Skulle gjerne tatt XTX-utgaven av skjermkortet, men det betyr to tusenlapper ekstra, noe som er uaktuelt, da jeg også ønsket 2 gigabyte minne. Jeg valgte Dual Core-prosessor fordi jeg ville kjøpe noe for fremtiden, og da jeg trolig kommer til å bruke Windows Vista ganske så flittig når det kommer. For dere guruer der ute: Er dette et godt kjøp? Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 Gå for AMD om du skal best mulig oppsett til gaming! Lenke til kommentar
Erling E. Skrevet 29. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2006 Kanskje det, men nå holder jeg meg trofast til Intel. :-) Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 Skal du bare ha de fire komponentene? Lenke til kommentar
Erling E. Skrevet 29. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2006 Ja, altså dette er delene jeg oppgraderer. Jeg har så klart harddisk, DVD-spiller/brenner, nettverksløsninger, skjerm osv. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 Men før RD600 kommer så er vel et SLI oppsett litt bedre. Eller hva mener dere? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå