Straffa Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 Dette spillet skal jeg ha Forskjellen fra PGR3 og TDU This game looks better then PG3 2nd, its a far more technically impressive game as it's streaming a whole massive island and not just single courses. 3rd, it's a MMO racer that supports 5000 players per server. So yea the fact that it looks as good as it does right now is an amazing feat considering the massive scale of this game. Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 Ser lekkert ut. Er dette det spillet som skal være kun online basert eller? Lenke til kommentar
Doogle Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 Holy crap! Det der ser jo helt vilt ut - gleder meg Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 (endret) Nytt forsøk på å lure oss. Denne gangen går jeg ikke på disse tåplige triksene, Jeg vedder en sokk på at spillet ikke kommer til å se slik ut i "virkeligheten" Så mye Antialiasing som det der tror ikke jeg en gang xbox360 er kapabel til å få til. Endret 29. mars 2006 av Lurifaksen Lenke til kommentar
mushi Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 fullt mulig det er juks, men er vel de samme modellene som er i spillet. dessuten hadde de vel lagt på skygger på bilde nr2.(by bildet) vis de skulle brifa, det ser ganske tamt ut uten skygger. Bildene er sikkert tatt på pc med masse aa. Uansett finner vi ut det når spillet kommer. Lenke til kommentar
X672 Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 Nytt forsøk på å lure oss. Denne gangen går jeg ikke på disse tåplige triksene, Jeg vedder en sokk på at spillet ikke kommer til å se slik ut i "virkeligheten" 5831413[/snapback] det er slik det ser ut hos deg, hos meg ser det betydlig bedre ut men men vist du velger å ikkje kjøpe spelet på grunn av at grafikken kansje ikkje er slik som på bildene dei viser så får nå det vera opp til deg, eg trur nå eg kjem til å stor kose meg med det Lenke til kommentar
Mala Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 Så raskt eg får meg en "stabil" linje så skal dette spillet vurderes, om grafikken er så bra eller ikkje driter eg langt i...for i svarte faen så morro bilspill er online. PGR3 åpnet en ny verden for meg Lenke til kommentar
lando calrissian Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 Tror kanskje det blir så bra jeg.. Test drive gameplay movies Lenke til kommentar
Mala Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 Ut i fra de klippe ser det ut til at det blir vel arcade-style? NO har jo aldri Test Drive vert noe særlig realistisk men,eg håper de holder seg litt på matta ihvertfall! Takler ikkje for mye arcade-bilspill :!: Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 Dette spillet SKAL kjøpes ilag med et ordentlig ratt til PC med Force Feedback. Xbox 360 versjonen vil jo ikke koste noe i måneden. Om du ikke regner med kostnadene for Xbox Live da. Da vil jo Microsoft hoste spillet på sine Live-servere. Men PC-versjonen. Hvordan blir det med denne? Må vi som ønsker oss PC-versjonen betale noe i måneden? Eller vil de hoste gratis servere for oss også? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 Spillet ser jo rimelig pent ut ja, får håpe gameplayet klarer å følge opp. PGR3 er iallefall fantastisk morro, og om dette spillet er noe rundt PGR i gameplay så skal man ikke se bort ifra at jeg plukker opp dette spillet når det omsider kommer. ...selv om vi alle vet at det var Test Drive 3 som var fetest. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå