obos Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 hello alle sammen jeg trenger hjelp med å velge mus og tastatur. * både mus og tastur skal være trådløst* * laser på musen* thats it tror jeg. leste litt om logitec mx5000 og mange hadde problemer med det settet så jeg dropper den. kom med forslag plz Lenke til kommentar
paron.no Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 Logitech diNovo Media Desktop Laser Sølv/Sort-USB-Trådl tast/lasermus + Behagelig, bra og nydelig design! - Litt dyrt Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 Hvorfor ikke gå for Razer Copperhead selv om den ikke er trådløs? Meget bra mus. Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 En kamerat kjøpte nettopp Logitech Cordless Desktop MX3100 og er storfornøyd. Selv ville jeg nok heller prøvd å finne hver for seg istedetfor ferdig sett.. Lenke til kommentar
obos Skrevet 29. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2006 (endret) En kamerat kjøpte nettopp Logitech Cordless Desktop MX3100 og er storfornøyd.Selv ville jeg nok heller prøvd å finne hver for seg istedetfor ferdig sett.. 5831261[/snapback] hver for seg... hmmm god idea. forslag? leste litt om Razer Copperhead... fikk bra kritikk... men det må være trådløst hva med denne her? Logitech Desktop diNovo Media Laser Endret 29. mars 2006 av obos Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 Ser ut som et bra sett dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå