hojohansen Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 Når jeg skal se på nett-tv på nrk, så stopper den bare opp mitt inni et programm?? Bruker mediaplayer 10, har ikke hatt det problemet på den gammle pc'n min, hva kan være feil MVH HoJ Lenke til kommentar
hojohansen Skrevet 30. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2006 Når jeg skal se på nett-tv på nrk, så stopper den bare opp mitt inni et programm??Bruker mediaplayer 10, har ikke hatt det problemet på den gammle pc'n min, hva kan være feil MVH HoJ 5831149[/snapback] Er det ingen som vet dette?? Lenke til kommentar
tomahg Skrevet 30. mars 2006 Del Skrevet 30. mars 2006 Har opplevd samme problemet selv. Har ingen løsning, bortsett fra å "spole forbi" stedet der sendingen stopper. Lenke til kommentar
hojohansen Skrevet 30. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2006 Har opplevd samme problemet selv. Har ingen løsning, bortsett fra å "spole forbi" stedet der sendingen stopper. 5840397[/snapback] Linjene er på 22mb så det skulle ikke være noe problem med det.. men det er ganske irriterende likevell... Lenke til kommentar
hwl Skrevet 31. mars 2006 Del Skrevet 31. mars 2006 Når jeg skal se på nett-tv på nrk, så stopper den bare opp mitt inni et programm??Bruker mediaplayer 10, har ikke hatt det problemet på den gammle pc'n min, hva kan være feil MVH HoJ 5831149[/snapback] Har akkurat det samme problemet, og irriterer meg grønn at det bare stopper sånn uten videre. Har prøvd med både Mediaplayer 9 og 10. Har ikke anelse om hva det kan være. Prøvd alt som står på nettsidene til nrk.no men hjelper ikke. Lenke til kommentar
hwl Skrevet 31. mars 2006 Del Skrevet 31. mars 2006 Har nå fått svar fra NRK om at dette har vært et problem hos dem, dette skal fra og med idag være ordnet opp i og når jeg nå tester fungerer det slik det skal. Lenke til kommentar
hojohansen Skrevet 31. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2006 Har nå fått svar fra NRK om at dette har vært et problem hos dem, dette skal fra og med idag være ordnet opp i og når jeg nå tester fungerer det slik det skal. 5843801[/snapback] Takker for svar, da kan jeg se på nett-tv igjen... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå