Snorrere Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 Eg får opp meldingen om att den starter physical memory dump, eller noko sånt. Dette skjer når eg spelar Oblivion. har fungert flott i tidligare spel. Kan det ha noko med att Oblivion "stjeler" meir minne etter kvart og att det til slutt ikkje er noko igjen? Isåfall kan det løysast med å kjøpa 1gb til med ram. eller er det så enkelt og reinstallere windows og installere på nytt i ein heilt rein installasjon. Poste under minne sidan det virker som det er det som er problemet. Lenke til kommentar
Snorrere Skrevet 29. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2006 Er det seriøst ingen som kan svara her lenger? mesteparten av responsen du får på trådane her er jo bare tull allikavel Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 Du kan eventuelt oppgradere grafikk kort driver, chipsett driver og viss det er kommet noen patcher til spillet ligg det inn også. DirectX 2006 kan ikke skade heller. Minne får som oftes skylden viss det er feil med en driver. Eventuelt kan du kjøre Memtest 86 for å se om det er feil på minne, søk på google etter det programmet. Lenke til kommentar
Snorrere Skrevet 29. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2006 Skal prøva det så snart eg er heima imåro. Skal kjøra ein formatering då uansett, sidan eg har fått tak i windows media center 0_o. Sikkert ingen forskjell men for show. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå