DementedAlbino Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 Jeg må etterhvert ha meg en ny pc. Saken er at jeg helst vi ha to, en mediacenterpc, og en vanlig stasjonær pc. Så det jeg lurer på er om jeg kan bruke delene i min nåværende pc til å bygge en mediacenter pc, eller om komponentene blir for dårlige. Er følgende det er snakk om: Radeon 9800pro xp2500+ 1 GB RAM Dersom dette er godt nok til å bruke i en mediacenter pc kommer jeg jo greit unna, men det må da være godt nok til å vise filmer av HD kvalitet. Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 Det er mer enn bra nok. Men det er ikke noe jeg ville hatt i stuen. Det vil jo bråke. Min er en Pentium M 1.7 ghz med 512 MB ram og et 9550 radeon. Drar det meste fint! AKIRA Lenke til kommentar
meanbean Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 går fint det der. men vis prosesor og skjermkort kjøler støyer kan du vurdere å kjøpe stille kjølere Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 29. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2006 Må så klart bytte ut orginalviftene for å få det så stille som mulig, eventuelt kjøre vannkjøling om der blir plass i et lite kabinett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå