LittOmAlt Skrevet 6. desember 2001 Del Skrevet 6. desember 2001 Hei Jeg har funnet ut at DDR minne er det samme som DDR SDRAM... håper det stemmer. Jeg vil ha meg et hovedkort som støtter ddr minne. Det kortet jeg har "luktet" på har støtte for PC133 SDR DIMMs. Er dette da den riktige mixen? Hvilket hovedkort støtter ddr minne? Lenke til kommentar
Geir Willy Haugen Skrevet 6. desember 2001 Del Skrevet 6. desember 2001 Hovedkortet du nevner, støtter nok ikke DDR. Men bare vanlig SDR.. :/ Mange hovedkort som støtter DDR, kommer helt ann på hvilken prosessor du har det. Lenke til kommentar
LittOmAlt Skrevet 6. desember 2001 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2001 Har tenkt å kjøpe Intel 1.7 gHz sammen med et hovedkort som støtter ddr. Har også lyst på hovedkort med intel chipset. Er det noen som vet å hjelpe meg videre? Lenke til kommentar
skybiz Skrevet 11. desember 2001 Del Skrevet 11. desember 2001 Kjøp deg heller en Amd Xp, like god(eller bedre), men til nesten halve prisen. For å ha støtte for ddr, så må jo hk støtte ddr 2100. Dette finner du enkelt ut på netbutikken der du kjøper det.(komplett.no skriver nedfor kva ram det støtter, prosessor osv.) :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå