OleBrumHonning Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 I går kuttet maskinen ut og restartet seg igjen. Etter at jeg kunne bruke den igjen kom det beskjed gjennom en web-side på nettleseren, at jeg hadde ett hardware problem. enten cpu, strøm eller hovedkort. Er dette en mld jeg kan stole p`? Har hørt en del snedige lyder i det siste, og maskinen har vært treg når jeg feks skal starte snarveier fra desktoppen. det går veldig mye fortere når jeg starter programmene fra " start-programmer". Finnes det noe programvare som kan sjekke hva som er galt? Har prøvd enhetsbehandlingen . Lenke til kommentar
*Tronaldo* Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 Hei. Tror ikke du skal stole på den meldingen der. Det pleier å komme opp "egne" msg-bokser i Windows ved slike feil. Uten å i det hele tatt sett et skjermbilde av feilmeldingen din, ville jeg vel foreslått en full scan med oppdatert adaware, spybot og et AV-program. Post gjerne screenshot av resultatene. *Tronaldo* Lenke til kommentar
OleBrumHonning Skrevet 29. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2006 har gjort det, ingen ting ble oppdaget. andre forslag? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå