zlappfisk Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 Er RS-MMC-kort og MMC Mobile-kort like? Jeg vil bestille en Nokia E60, og tenkte jeg skulle bestille dette kortet sammen med den: Kingston MMC Mobile Dual Voltage 1024MB. Vil det fungere? Bare ble litt forvirret av de forskjellige navnene... Lenke til kommentar
molna Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 Aldri hørt den betegnelsen før, men bildet er av et RS-MMC og kommentarene tyder på det samme så svaret er nok JA Lenke til kommentar
zlappfisk Skrevet 29. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2006 Takk for svar, da satser jeg på det. Ser at Komplett bare har et RS-MMC-kort i hele sortimentet sitt, og en haug med MMCMobile-kort, så jeg tror nok det er det samme. Men man vet jo aldri. Lenke til kommentar
Armani Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 Reduced Size Multimedia Card Multimedia Card forsjellen er RS-MMC er halvparten av størrelsen, og har en plast ting som gjør at den kan brukes til kamera/video/mobil som bruker vanlig mmc. RS-MMC brukes f-eks i nye nokia telefoner som N70 osv... uten den plast dingsen. Lenke til kommentar
kjellml Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 Etter hva jeg husker måtte min Nokia 6680 ha et Dual voltage kort for å fungere. Vet ikke hvordan dette er på nyere modeller. Lenke til kommentar
zlappfisk Skrevet 29. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2006 Tror alle Nokia-telefoner som krever RS-MMC/MMC Mobile må ha Dual Voltage-kort, i alle fall de jeg har hørt om. Kortet jeg har bestilt er et DV-kort, så det bør gå bra. Lenke til kommentar
Mabel Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 På en del av RS-MMC -pakningene så står det 2.7 - 3.6 volt, noe som kan være litt misvisende. Nokia mobiltelefoner krever 1.8 - 3.3 volt, også kalt MMC Mobile. Det du har valgt er rett type. Lenke til kommentar
bufodill Skrevet 30. mars 2006 Del Skrevet 30. mars 2006 Hvis jeg husker riktig, er MMC-Mobile RS-MMC Dual Voltage. RS-MMC er nok ellers det samme, men ikke Dual Voltage. Lenke til kommentar
zlappfisk Skrevet 31. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2006 Hvorfor står det da alle steder at Nokia-telefonene krever RS-MMC, kan de ikke skrive at de krever MMC Mobile i stedet? Det ville jo vært veldig oppklarende... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå