Gå til innhold

Google øker forspranget

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kanskje ikke så overraskende, de leverer en god tjeneste, og framstår på mange måter som mer sympatiske og "framtidsrettede" enn de andre firmaene. Å google har jo også blitt et synonym for søking.

AtW

Lenke til kommentar
Ja det er ikke rart, siden Google er bra.

5832743[/snapback]

I motsetning til vanligvis hvor det ikke er bra å ha en så domminerende leder tror jeg de i dette markedet er veldig godt for forbrukerne at Google er dominerende. Det er mange sterke og store konkurenter som våger å satse og det at Google nå beveger seg oppover er et stort faresignal for de andre i markedet.

Men dette ser Microsoft og Yahoo (og andre) og jeg disse selskapene ligger ikke på latsiden med å prøve å finne tilbake kunder. Og selv om Microsoft har prøvd dette ved å integrere MSN Søk i en del av dems tjenester ser selskapende at de som søker mye blir tiltrukket av funsjoner og gode søkeresultater.

Men kunkurangsen er tett og jeg tror Google merker og er redde for å miste posisjonen. Det ser i hvert fall ikke slik ut sånn som de slenger jo ut nye programmer hver måned (og har jo planer om forbedring av søketjenesten sin).

Denne kampen nyter forbrukerene veldig godt av for så mange gode tjenester som utvikles så fort har vi aldri opplevd tidligere. (tenker da spesielt på Google og Microsoft Live)

Endret av JonT
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...