abene Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 Google øker forspranget I kappløpet om verdens søkemotorer er det fortsatt Google som dominerer, og forspranget bare øker. Ask.com opplevde også fremgang sammenlignet med tall fra ifjor. Les artikkelen her Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 I kappløpet om verdens søkemotorer er det fortsatt Google som dominerer, og forspranget bare øker. Ask.com opplevde også fremgang sammenlignet med tall fra ifjor. <a href="http://programmer.no/art.php?artikkelid=24836">Les artikkelen her 5830434[/snapback] Kanskje ikke så overraskende, de leverer en god tjeneste, og framstår på mange måter som mer sympatiske og "framtidsrettede" enn de andre firmaene. Å google har jo også blitt et synonym for søking. AtW Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 Ja det er ikke rart, siden Google er bra. Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 30. mars 2006 Del Skrevet 30. mars 2006 (endret) Ja det er ikke rart, siden Google er bra. 5832743[/snapback] I motsetning til vanligvis hvor det ikke er bra å ha en så domminerende leder tror jeg de i dette markedet er veldig godt for forbrukerne at Google er dominerende. Det er mange sterke og store konkurenter som våger å satse og det at Google nå beveger seg oppover er et stort faresignal for de andre i markedet. Men dette ser Microsoft og Yahoo (og andre) og jeg disse selskapene ligger ikke på latsiden med å prøve å finne tilbake kunder. Og selv om Microsoft har prøvd dette ved å integrere MSN Søk i en del av dems tjenester ser selskapende at de som søker mye blir tiltrukket av funsjoner og gode søkeresultater. Men kunkurangsen er tett og jeg tror Google merker og er redde for å miste posisjonen. Det ser i hvert fall ikke slik ut sånn som de slenger jo ut nye programmer hver måned (og har jo planer om forbedring av søketjenesten sin). Denne kampen nyter forbrukerene veldig godt av for så mange gode tjenester som utvikles så fort har vi aldri opplevd tidligere. (tenker da spesielt på Google og Microsoft Live) Endret 30. mars 2006 av JonT Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå