Gå til innhold

Pc'n rebooter av seg selv.

z33k

Anbefalte innlegg

For en stund siden fikk jeg meg P4 Northwood 2Ghz, MSI 645 Ultra-C og 256mb twinmos pc266 ram.

Etter jeg la in Win xp på nytt begynte pc'n plutselig og reboote av seg selv. Da kommer det opp en bluescreen som jeg ikke rekker å lese hva som står på, deretter rebooter den. Hva er galt da?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du har nok kjøpt feil CPU, skulle vært en AMD.. :grin: neida.. Fra spøk til revolver, du må fjerne en hake for at den skal restarte seg automatisk slik at du kan se feilmeldingen... Da får du se hva som står på blåskjermen.. Dette finner du på: Egenskaper for My Computer, advanced og "startup and recovery"

Så kan du beskrive feilmelidinga her... Da blir det litt enklere for folk på forumet å svare deg på hva som er galt.

Aopen Big tower HQ08 Aquamarine Blue

Abit KX7-333 RAID

AMD Athlon XP1800+@2000+

Gainward GF4Ti4400 "GS" @295/650

Corsair 512MB DDR XMS2700 CAS2

2xWD Caviar 80GB 8MB Cache RAID0

Plextor 16/10/40x

[ Denne Melding var redigert av: klure på 2002-09-26 15:00 ]

Lenke til kommentar
Quote:

z33k skrev (2002-09-26 14:51):

For en stund siden fikk jeg meg P4 Northwood 2Ghz, MSI 645 Ultra-C og 256mb twinmos pc266 ram.

Etter jeg la in Win xp på nytt begynte pc'n plutselig og reboote av seg selv. Da kommer det opp en bluescreen som jeg ikke rekker å lese hva som står på, deretter rebooter den. Hva er galt da?

Og etter at du la inn xp på nytt var du en tur innom winupdates. Om du ikke har gjort det annbefaler eg at du gjør det.
Lenke til kommentar

Jeg har også fått Bluescreen og beskjed av fysisk minne. Dette er noe jeg har lagt merke til også skjer på skolen sine eld gammle pc'er. Tror det er en feil av MS og ikke hardwaren vår. På grunn av at jeg har helt forskjellig Specs enn dere. Noen som har searchet MS sine sider?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...