fwsotern Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 Plages med å gjennoprette et admin passord som jeg glemte hva det var (XP). har prøvd forskjellige recovery tools men ingen av dem støttet Sata Noen som vet om en måte eller vet om noen tools som støtter Sata. Lenke til kommentar
JustBob Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 (endret) Hvordan harddisk du har skulle ikke være noen hindring, så jeg må spørre hvordan recovery verktøy du har brukt. Noe slikt som "Recover xp passwords in a breeze!" eller noe. :!: Nei men seriøst, bare slapp av mann, problemet er fullstendig løselig. Kan jo starte med å ta en titt på denne siden, står noe der. Jeg googlet litt og fant disse, men mulig den siste er avhengig av adminrettigheter, kan jo prøve om du vil. Denne er ment å resette passordet, mens denne er ment å skulle finne passordet. Hvis det skulle funke skitt, så får vi prøve det som fungerer. EDIT: Fant ut at det siste alternativet, Proactive System Password Recovery, ikke vil vise passordet i trial versjonen, så det er mindre til hjelp kan man si. Endret 29. mars 2006 av JustBob Lenke til kommentar
fwsotern Skrevet 11. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2006 (endret) Hvordan harddisk du har skulle ikke være noen hindring. 5831760[/snapback] Har ikke funnet noen måte å komme inn på ein raid disk med et recovery program booter opp med det osv. men finner ingen som støtter raid Endret 11. mai 2006 av fwsotern Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå