Eivinde Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 (endret) Har satt sammen denne pakka: https://prisguiden.no/vis_handlevog...waggon_id=21221 Skal selvføleglig overklokke og lurer på om jeg heller burde gå for et DFI-hovedkort? Er også litt usikker på skjermkortet. Skal antakelig klokkes etterhvert det også, så frekvensen det kjører på fra fabrikk er ikke så viktig. Skal ha 7900GT, men burde jeg velge fra en annen produsent? Har dyrere versjoner bedre komponenter som letter overklokking? Bør ikke bli så veldig mange hundrelappene dyrere da jeg synes den allerede er dyr nok. Noe annet som er merkelig eller ikke optimalt så gi tilbakemelding! Edit: Skiftet RAM. Endret 30. mars 2006 av Eivinde Lenke til kommentar
SWAT dude... Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 ser bra ut, men jeg ville gått for ett DFI SLI-D kort da dette er billigere, er britbra til klokking og chipset vifta ikke bråker i detheletatt eller min mening. ser hellier ikke poenget med ett 32 kort da ytelsesforskjellen er minimal. minnet har jeg ført mye om men det skal vist ikke være så bra til klokking. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 Hei! Jeg er enig angående DFI-hovedkort. Du kan kanskje se på GeForce 7900-kort fra XFX. Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
Eivinde Skrevet 29. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2006 Takk for svar! Skal se på DFI-kortene. XFX er altså kort som har rykte på seg for å klokke godt, men hva tror dere om Point of View? Bør altså kjøpe RAM som er godkjent for høyere hastighet (uten for dårlig timings)? Eller har jeg misforstått? Forslag mottas med takk! Lenke til kommentar
Eivinde Skrevet 30. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2006 Skiftet RAM i oppsettet: OCZ EL DDR PC-4000 Gold GX XTC 2 GB Dual Channel. Gir disse brikkene god ytelse og best "Bang for the Buck"? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 30. mars 2006 Del Skrevet 30. mars 2006 Skiftet RAM i oppsettet: OCZ EL DDR PC-4000 Gold GX XTC 2 GB Dual Channel. Gir disse brikkene god ytelse og best "Bang for the Buck"? 5841986[/snapback] tror ikke det hovedkortet du har valgt støtter pc-4000 ram Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå