ZolidZnak Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 I går begynte det å gå en alarm på pcen, etter å ha sjekket ut uGuru får jeg beskjed om at chipset-viften kjører på 120rpm, noe som er litt i minste laget. Jeg trengte bare å "snurre den igang igjen" så gikk den som normalt i en halvtime-time før den begynte på samme måten. Support har ikke sånne vifter inne, så da måtte jeg sende inn hele hovedkortet noe som er helt uaktuelt. Noen som vet hvilken vifte jeg kan stappe inn den? Hovedkortet er et Abit AI7 Takk. Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 Zalman ZM-NB47J er en ganske bra passiv kjøler. Swiftech chipsetkjøler skal være en av de beste, men prisen er ganske drøy. Eller er det Taisol, Akasa og Spire som også pleier å være blant de anbefalte.. Lenke til kommentar
ZolidZnak Skrevet 29. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2006 Den passive løsningen virker lovende, er det noen grunn til at jeg bør velge en viftebasert løsning foran en passiv? Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 Om du overklokker en del eller har høye temperaturer og liten luftstrøm i kabinettet så ville jeg gått for kjøler med vifte.. Lenke til kommentar
Zink Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 Support har ikke sånne vifter inne, så da måtte jeg sende inn hele hovedkortet noe som er helt uaktuelt. Noen som vet hvilken vifte jeg kan stappe inn den? Du får viften erstattet og trenger ikke sende inn kortet hvis du skriver til [email protected] with: 1) Your shipping adress 2) Serial Number of your Abit product 3) Requested Item And set the Subject to :"Requesting replacement missing Item" . Lenke til kommentar
ZolidZnak Skrevet 29. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2006 (endret) Jeg overklokker ikke noe og mener det skal være god luftstrøm så jeg prøver den passive kjøleren, takk for hjelpa! Du får viften erstattet og trenger ikke sende inn kortet hvis du skriver til[email protected] with: 1) Your shipping adress 2) Serial Number of your Abit product 3) Requested Item And set the Subject to :"Requesting replacement missing Item" . Dette går jo an, har du peiling på leveringstidene her? Evt. gi meg url til siden du hentet det fra. Endret 29. mars 2006 av ZolidZnak Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå