ownCS Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 Som topic sier! Vil dette funke? Noen som har erfaringer? Lenke til kommentar
Svein_Jarle Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 Har ikke prøvd det selv, men mange av kompisene mine som har begge deler sier at det er nesten den eneste kombinasjonen som ikke funker. Lenke til kommentar
Hawko Skrevet 31. mars 2006 Del Skrevet 31. mars 2006 Ja, okey, jeg har VEDLIG lyst på en G5 Mus, og VELDIG lyst på en glassmatte (Stil..), så det å kombinere de to vil være en fryktelig dårlig beslutning? Eller er det brukbart? Lenke til kommentar
StrongBad_ Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 Tror du heller skal satse på hvordan det funker enn stil, prøv qpad med skatez. Det funker bra! Lenke til kommentar
firkantspiker Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 For å svare på spørsmålet, ja det går kjører kombinajonen hjemme, men du må (som jeg) oppgradere firmwaren til musa... I en tidligere diskusjon om dette temaet ble det lagt ut en kobling til denne oppgraderingen, bruk søkefunksjonen til forumet... F.eks. "icemat +g5", da finner du det sikkert... Lenke til kommentar
P0nduz Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 har kjørt g5 på icemat selv funka bra det bare og oppgradere firmware som sagt. men bruker nå tøymatta eyepad og synes den er bedre men det er en smakssak. men icemat sliter veldig på "beina" på musa så husk og kjøp med glidz (eller hva det nå hetter. hvertfall min erfaring) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå