Gå til innhold

EU kan forby salget av neste Windows MODERATORWARN


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

- På hvilken måte kan ikke IBMs support sammenlignes med Microsofts?

- På hvilken måte var Windows 98 bedre enn Mac OS?

- På hvilken måte mener du Vista blir bedre enn Mac OS X? (Ikke egentlig relevant, men interessant.)

- Vis meg noen konkrete eksempler på denne "hat-propagandaen" du mener jeg sprer.

Lenke til kommentar

Pricks:

 

1: Velbegrunnet kritikk? Det kommer an på øyet som ser.

2: At jeg tilegner os-ets navn en ny betydning for moroskyld er vel ikke så vanskelig å forstå for deg, eller må du ha alt inn med t-skje?

3: Jepp, du har sikkert installert distroer med suksess hver gang. Men det hjelper meg lite...

4: Sånn er det bare. Så lenge det er mindre problematisk for meg å bruke Windows mot min maskinvare, hvorfor skal jeg bytte os da?

5: Jeg liker å ha kontroll. Det er ikke alle programmer jeg ønsker å installere i samme dir, og det er heller ikke alle programmer jeg ønsker å ha i hurtigmeny, på skrivebord eller i startmeny. En annen ting er at programmer benytter seg av en tredjeparts installator som følger gitte standarder. Programmer som installerer seg uten å spør om noenting, og som ikke følger disse standardene liker jeg ikke.

6: Knoter? Hint: Kommandolinje...

7: Alt kan forbedres. Jeg vil kalle det positiv utvikling. Sikkerhetshull kan man aldri gradere seg 100% mot. Ettersom Windows XP er veldig utsatt for drittsekker (som oftest linuxfantaster som ønsker å ødelegge), vil det alltid bli funnet nye måter å knekke sikkerhet på.

8: Poenget mitt er ikke at lovbrudd er greit iallefall.

9: Jeg ser ikke på det som velbegrunnet. Når noen vil forby Windows Vista så har jeg lov til å reagere.

10: Dette skjer fordi onde krefter hele tiden jobber mot Microsoft, og vil ta fra oss gleden, vi som faktisk er fornøyd med Windows og liker å bruke det.

11: Du greier hele organisasjonen deres under en kam og kaller dem kriminelle. Det er ikke helt riktig måte å gjøre det på. Fordi om en nordmann begår et lovbrudd, betyr ikke det at Norge er et kriminelt land.

12: Jeg vet ikke hva du gjør. Men om du gjør det, så husk på at du er kriminell.

Lenke til kommentar
- På hvilken måte kan ikke IBMs support sammenlignes med Microsofts?

5931440[/snapback]

IBM sin support er et tillegg og er kanskje knyttet opp til noen spesielle Linux-distrubusjoner. Samtidig kan problemer skapt i Linux ha mange kilder slik at man bruker lengre tid på å finne årsåken til et gitt problem.

 

- På hvilken måte var Windows 98 bedre enn Mac OS?

5931440[/snapback]

Mac OS 9 vil jeg klassifisere som den renne bøtten. Minnedump skjedde titt og ofte. Nå er det vanskelig å sammenligne disse to pga. at det er avstand mellom de, i fordel Apple. Jeg vil uansett se det interessant hva Apple leverer på slutten av 2006. Da kan vi begynne å sammenligne på tvers av plattform.

 

- På hvilken måte mener du Vista blir bedre enn Mac OS X? (Ikke egentlig relevant, men interessant.)

5931440[/snapback]

Nå er planene til det nye Mac OS ganske hemmeligholdt, men i forhold til Mac OSX vil Vista ha disse fordelene:

- Maskinvare støttes av samme driver, uansett produsent av komponent.

- MCE som vil gi brukere av xBox 360 (kansksje til og med PS3) fordeler med tanke på mediadeling. Kan blant annet nevne avspilling av musikk fra samme kilde uavhengig hvilken datamaskin/konsoll man bruker

- Sikkerhet. Vista vil ha et mye høyere steg av sikkerhet enn Mac. Blant annet vil man kunne dra nytte av måten Vista behandler nye programvare. Man vil via IE7 ha tre lag av sikkerhet. Phishing Filter er et av de, men man vil også ha en direkte svartlisting av sider som klassifiseres som slemme av MS.

- Søk i startmenyen.

- DirectX 10 for bedret ytelse under spill, sammen med Vistas konsoll-lignende minnehåndtering vil PC'en ha en ny fordel ved at man dra full nytte av all harware'n man bruker penger på.

- Nytt brukergrensesnitt som har som mål at det skal se likt ut på alle skjermer. Det at CPU blir avlastet av GPU når GPU ikke er i bruk til å lagre animasjoner slik at prosessoren ikke får "hikke" hver gang man åpner og lukker mange vinduer. Animasjonen brukes kun en gang.

- Programmer får en helt ny restriksjon å forhold seg til. Blåskjermen skal vekk, mye pga. redisgnet kjerne som ikke tillater at maskinvare forårsaker gjenoppstart.

 

Jeg kunne fortsatt i evighet.

 

- Vis meg noen konkrete eksempler på denne "hat-propagandaen" du mener jeg sprer.

5931440[/snapback]

Jeg mener du til tider er veldig arrogant og fremstiller brukere som dumme. Du hevder flerer ganger at brukere ikke leser dine svar osv. Blant annet setter du Antitrust-saken i høysetet og bruker den som matte for at MS er en uærlig bedrift som tjener penger på å levere halvgode produkter til en brukermasse som ikke vet sitt eget beste ved nettopp å støtte slik produsenter.

Lenke til kommentar
Velbegrunnet kritikk? Det kommer an på øyet som ser.

Eh, nei. Jeg har kommet med kritikk, og begrunnet denne kritikken. Jeg har linket til artikler om dette og nevnt konkrete eksempler.

 

Så lenge det er mindre problematisk for meg å bruke Windows mot min maskinvare, hvorfor skal jeg bytte os da?

Når har jeg sagt at du må bytte?

 

Jeg liker å ha kontroll. Det er ikke alle programmer jeg ønsker å installere i samme dir, og det er heller ikke alle programmer jeg ønsker å ha i hurtigmeny, på skrivebord eller i startmeny. En annen ting er at programmer benytter seg av en tredjeparts installator som følger gitte standarder. Programmer som installerer seg uten å spør om noenting, og som ikke følger disse standardene liker jeg ikke.

Så du liker at det er komplisert, og det er greit nok. Men atter en gang så er dette bare et eksempel på at Microsoft gjør det dårligere enn konkurrentene sine, også når det gjelder brukervennlighet. Dette støtter bare det faktum at Microsoft ikke er størst fordi de er best.

 

Knoter? Hint: Kommandolinje...

Windows har også en kommandolinje. Hva er ditt poeng?

 

Sikkerhetshull kan man aldri gradere seg 100% mot. Ettersom Windows XP er veldig utsatt for drittsekker (som oftest linuxfantaster som ønsker å ødelegge)

:roll:

 

Ja, her har vi en som forholder seg til virkeligheten...

 

Jeg ser ikke på det som velbegrunnet.

Hvorfor? Hva er det som er velbegrunnet da?

 

Når noen vil forby Windows Vista så har jeg lov til å reagere.

Reager i vei, men ikke forfalsk historien.

 

Dette skjer fordi onde krefter hele tiden jobber mot Microsoft, og vil ta fra oss gleden

Hvilke onde krefter er dette, og hvilken glede?

 

Det er et operativsystem du snakker om her, ikke en søt liten kattunge!

 

Du greier hele organisasjonen deres under en kam og kaller dem kriminelle.

Microsoft som organisasjon har brutt loven. Microsoft har gjort kriminelle handlinger. Microsoft er kriminell.

Lenke til kommentar
- På hvilken måte kan ikke IBMs support sammenlignes med Microsofts?

IBM sin support er et tillegg og er kanskje knyttet opp til noen spesielle Linux-distrubusjoner.

Eh. Så Microsofts support er ikke knyttet til Windows?

 

Samtidig kan problemer skapt i Linux ha mange kilder slik at man bruker lengre tid på å finne årsåken til et gitt problem.

Problemer i Windows kan også ha mange kilder. Hva er ditt poeng?

 

- På hvilken måte var Windows 98 bedre enn Mac OS?

Mac OS 9 vil jeg klassifisere som den renne bøtten. Minnedump skjedde titt og ofte.

Javel? Og det at Windows 98 krasjer hele tiden, og at selv programmer får hele systemet til å tryne?

 

Så, nok en gang, på hvilken måte var Windows 98 bedre enn Mac OS?

 

Jeg vil uansett se det interessant hva Apple leverer på slutten av 2006. Da kan vi begynne å sammenligne på tvers av plattform.

Det er ikke særlig relevant for det vi diskuterer her, nemlig om Microsoft er størst fordi de har hatt best produkter.

 

Nå er planene til det nye Mac OS ganske hemmeligholdt, men i forhold til Mac OSX vil Vista ha disse fordelene:

- Maskinvare støttes av samme driver, uansett produsent av komponent.

- MCE som vil gi brukere av xBox 360 (kansksje til og med PS3) fordeler med tanke på mediadeling. Kan blant annet nevne avspilling av musikk fra samme kilde uavhengig hvilken datamaskin/konsoll man bruker

- Sikkerhet. Vista vil ha et mye høyere steg av sikkerhet enn Mac. Blant annet vil man kunne dra nytte av måten Vista behandler nye programvare. Man vil via IE7 ha tre lag av sikkerhet. Phishing Filter er et av de, men man vil også ha en direkte svartlisting av sider som klassifiseres som slemme av MS.

- Søk i startmenyen.

- DirectX 10 for bedret ytelse under spill, sammen med Vistas konsoll-lignende minnehåndtering vil PC'en ha en ny fordel ved at man dra full nytte av all harware'n man bruker penger på.

- Nytt brukergrensesnitt som har som mål at det skal se likt ut på alle skjermer. Det at CPU blir avlastet av GPU når GPU ikke er i bruk til å lagre animasjoner slik at prosessoren ikke får "hikke" hver gang man åpner og lukker mange vinduer. Animasjonen brukes kun en gang.

- Programmer får en helt ny restriksjon å forhold seg til. Blåskjermen skal vekk, mye pga. redisgnet kjerne som ikke tillater at maskinvare forårsaker gjenoppstart.

Apple har sine mediespillere, så det er ikke noe spesielt for Vista. Om vista blir sikrere enn Mac OS X vet du ikke. Mac OS X har Spotlight og slikt for søk. Mac OS X bruker allerede akselerert grafikk, så her etteraper Microsoft Apple igjen.

 

Når det gjelder blåskjermen, så har den blitt rød, så du har rett i at de har fjernet den :)

 

- Vis meg noen konkrete eksempler på denne "hat-propagandaen" du mener jeg sprer.

5931440[/snapback]

Jeg mener du til tider er veldig arrogant og fremstiller brukere som dumme. Du hevder flerer ganger at brukere ikke leser dine svar osv. Blant annet setter du Antitrust-saken i høysetet og bruker den som matte for at MS er en uærlig bedrift som tjener penger på å levere halvgode produkter til en brukermasse som ikke vet sitt eget beste ved nettopp å støtte slik produsenter.

Det er jo et faktum at folk ikke leser det jeg skriver, deg inkludert. Dette bevises enkelt ved at du spør om ting jeg allerede har svart på. Antitrust-saken viser at Microsoft har benyttet seg av ulovlige metoder for å oppnå den posisjonen de har i dag, og det er ikke på grunn av gode produkter, for jeg har allerede vist at de ikke har hatt de beste produktene gjennom årene.

 

Folk flest støtter ikke Microsoft. De aner ikke hva et operativsystem er engang. De bare får en PC med Windows ferdig installert.

Lenke til kommentar
Vista ha disse fordelene:

- Maskinvare støttes av samme driver, uansett produsent av komponent.

- MCE som vil gi brukere av xBox 360 (kansksje til og med PS3) fordeler med tanke på mediadeling. Kan blant annet nevne avspilling av musikk fra samme kilde uavhengig hvilken datamaskin/konsoll man bruker

- Sikkerhet. Vista vil ha et mye høyere steg av sikkerhet enn Mac. Blant annet vil man kunne dra nytte av måten Vista behandler nye programvare. Man vil via IE7 ha tre lag av sikkerhet. Phishing Filter er et av de, men man vil også ha en direkte svartlisting av sider som klassifiseres som slemme av MS.

- Søk i startmenyen.

- DirectX 10 for bedret ytelse under spill, sammen med Vistas konsoll-lignende minnehåndtering vil PC'en ha en ny fordel ved at man dra full nytte av all harware'n man bruker penger på.

- Nytt brukergrensesnitt som har som mål at det skal se likt ut på alle skjermer. Det at CPU blir avlastet av GPU når GPU ikke er i bruk til å lagre animasjoner slik at prosessoren ikke får "hikke" hver gang man åpner og lukker mange vinduer. Animasjonen brukes kun en gang.

- Programmer får en helt ny restriksjon å forhold seg til. Blåskjermen skal vekk, mye pga. redisgnet kjerne som ikke tillater at maskinvare forårsaker gjenoppstart.

 

Jeg kunne fortsatt i evighet.

5931686[/snapback]

 

Blir spennende med Vista ja

Lenke til kommentar
Folk flest støtter ikke Microsoft. De aner ikke hva et operativsystem er engang. De bare får en PC med Windows ferdig installert.

5931746[/snapback]

Var det ikke du som IKKE sa at brukere var uvitende? :roll:

 

PS: Jeg har aldri snakket om medieavspillere i grunnene til hvorfor Vista er bedre. Jeg snakket om MCE som Apple ikke har NOEN konkurrent til.

Endret av Dell_9200
Lenke til kommentar

Hvorfor snakker du deg alltid bort når jeg plukker fra hverandre argmentene dine?

 

Hva er det du mener jeg har sagt om brukere, og hvilken relevans har det for diskusjonen?

 

Du vet at Apple har et eget "media center", ikke sant? Du kan til og med bruke fjernkontroll på Mac nå.

Endret av Pricks
Lenke til kommentar
Hvorfor snakker du deg alltid bort når jeg plukker fra hverandre argmentene dine?

 

Hva er det du mener jeg har sagt om brukere, og hvilken relevans har det for diskusjonen?

5931822[/snapback]

Det har ingen relevans! Men allikevel fremstiller du alle andre enn deg selv som det!

 

Vet du hvor mye arbeid det er å alltid måtte dele quotene dine? Du er kjent på dette forumet for å dele argumentering opp slik at du kan fordøye de i små biter. Dessuten:

 

Eh. Så Microsofts support er ikke knyttet til Windows?

Har man Windows, så er man garantert support. God support.

Lenke til kommentar

1: Din kritikk trenger ikke være det eneste riktige synet

2: Jeg har ikke sagt at du har sagt at jeg skal bytte. Er det mangel på t-skjeargumentering som gjør at du stopper opp på ting så lett?

3: Jeg synes ikke at det er for komplisert. Jeg forstår ikke hva installeringen av et program har med Microsoft å gjøre. De enkleste programinstalleringene krever bare at du må godkjenne at det legger seg i default plassering. Hvis det er komplisert for deg så foreslår jeg at du finner deg mindre kompliserte leketøy enn pc-er.

4: Man er ikke avhengig av å kunne kommandoer i Windows. Det er man i en linuxdistro i mange tilfeller.

5: At jeg setter ting på spissen er ikke noe du er flink til å gjennomskue. Du vet like godt som meg at om f.eks. Ubuntu hadde hatt la oss si 80% av markedsandelene, så hadde det blitt avdekket flere sikkerhetshull der også. Virus hadde florert og brukerne hadde måttet sikre seg mer enn de trenger i dag.

6: Jeg forfalsker ingen historie.

7: De onde kreftene er de som forsøker å knekke Microsoft. Se janteloven!

8: Hvis du har en MP3-fil på pc-en din som su ikke har betalt for, ser du på deg selv som kriminell da?

Lenke til kommentar
Microsoft jukser i markedet. Og produktet er valgfritt, men avhengigheten er ikke. Selv bruker jeg Linux og overgangen var ikke lett.

 

Alt er tilpasset Microsoft, og så fort en konkurrent truer dem, kjøper Microsoft det opp. Kaller du det rettferdig og valgfritt?

 

Og nei, du klarer ikke å bestemme selv om du vil bruke Microsoft sine produkter (Windows i denne situasjonen) eller ikke.

5831204[/snapback]

 

Og det at f.eks spill og lignende ofte ikke er tilpasset annet enn Windows, er Microsoft sin skyld, i dine øyne?

5831243[/snapback]

Grunnen er vel at MS er så "populært" og det er veldig mange som bruker det, i forhold til andre OS-er.

Dessuten kan du spille spill tilegnet windows i linux hvis du emulerer det i f.eks Wine. hvis jeg har forstått det riktig.

5831253[/snapback]

 

for da går det jo raskt .... not

Lenke til kommentar
Eh. Så Microsofts support er ikke knyttet til Windows?

Har man Windows, så er man garantert support. God support.

Det er ikke riktig. Det er mange som har hatt problemer med Microsofts support. Men det er ikke poenget her. Poenget er dine påstander om IBM. Jeg ba deg om å utdype dem.

 

Jeg vil også at du svarer skikkelig for en gangs skyld istedenfor å prøve å avspore diskusjonen når du holder på å tape den. Her er innlegget jeg vil ha utdypende svar på:

 

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...dpost&p=5931746

Lenke til kommentar
Det er ikke riktig. Det er mange som har hatt problemer med Microsofts support. Men det er ikke poenget her. Poenget er dine påstander om IBM. Jeg ba deg om å utdype dem.

Det var synd. Hva heter han/henne/bedriften? Forbrukerrådet er der for deg.

 

Men derimot siden du ikke har kjøpt operativsystemet av IBM, så har du egentlig bare krav på supporten. Får ikke de det til å fungere, så får de det ikke til å fungere.

 

Og vær så snill. Får du ikke svar på spørsmålene dine, spør de en gang til. Det er det vi andre må gjøre med deg. Men fortsatt klarer du ikke å svare på spørsmål fordi "de ikke hører diskusjonen til".

 

Tape diskusjonen? Det er første gang på hele forumet at jeg har hørt noen si det. Det at du er ny her reflekteres veldig i måten du formulerer deg på. (Nei, jeg gidd ikke utdype det).

Endret av Dell_9200
Lenke til kommentar
Din kritikk trenger ikke være det eneste riktige synet

Istedenfor å komme med en totalt unyttig kommentar som dette kunne du heller prøvd å begrunne deg for en gangs skyld. Jeg stilte deg dette spørsmålet:

 

"Hvorfor? Hva er det som er velbegrunnet da?"

 

Jeg har ikke sagt at du har sagt at jeg skal bytte.

Sitat:

 

"Så lenge det er mindre problematisk for meg å bruke Windows mot min maskinvare, hvorfor skal jeg bytte os da?"

 

Hvorfor spør du om dette hvis du mener jeg ikke har sagt at du skal bytte?

 

Er det mangel på t-skjeargumentering som gjør at du stopper opp på ting så lett?

Ah, så ordet ditt for "begrunnelse" er "t-skjeargumentering"?

 

Jeg synes ikke at det er for komplisert. Jeg forstår ikke hva installeringen av et program har med Microsoft å gjøre. De enkleste programinstalleringene krever bare at du må godkjenne at det legger seg i default plassering. Hvis det er komplisert for deg så foreslår jeg at du finner deg mindre kompliserte leketøy enn pc-er.

Dette handler ikke om meg eller deg. Det handler om Microsofts dominans i markedet, som ikke er et resultat av at Microsofts produkter er best. Installasjonsrutiner i Windows er bare et eksempel på dette. Det som er enkelt for deg og meg er ikke enkelt for "massene".

 

Man er ikke avhengig av å kunne kommandoer i Windows. Det er man i en linuxdistro i mange tilfeller.

Når da for eksempel?

 

Du vet like godt som meg at om f.eks. Ubuntu hadde hatt la oss si 80% av markedsandelene, så hadde det blitt avdekket flere sikkerhetshull der også. Virus hadde florert og brukerne hadde måttet sikre seg mer enn de trenger i dag.

Apache er den webserveren som er mest brukt. Likevel er det langt færre og mindre alvorlige sikkerhetshull i den enn i Microsofts egen server, IIS. Hvordan forklarer du det?

 

Jeg forfalsker ingen historie.

Jo, det gjør du, med tåpelige påstander som dette:

 

"Ettersom Windows XP er veldig utsatt for drittsekker (som oftest linuxfantaster som ønsker å ødelegge)"

 

"Linux er en anti-microsoftbevegelse"

 

"Selvsagt er det mye bedre å ha et OS hvor man må skrive 50 linjer med tunge kommandoer for å få installert et program eller maskinvare."

 

For ikke å snakke om at du forkaster fakta med vilje:

 

"Jeg vil ikke kalle det de gjør for kriminelt." (Selv om de er dømt for det.)

 

"Microsoft har levert det beste operativsystemet noen sinne, nemlig Windows XP."

 

"Hvem er det som ikke har sluppet til på grunn av Microsoft?"

 

De onde kreftene er de som forsøker å knekke Microsoft.

Helt konkret, hvem er disse onde kreftene?

Lenke til kommentar

SkyMarshall, Windows-fanboys er morsommere, siden de er desperate etter å forsvare Microsoft, hvitmale, og forfalske historien :)

 

Som Windows-bruker begynner jeg av og til å lure på om Windows er en religion for enkelte...

 

Jeg for min del har aldri hatt behov for support. Brukere som synes Windows er for vanskelig, bør heller kjøpe seg Mac. Der er alt enkelt for brukere som ikke ønsker mer avansert funksjonalitet.

Med andre ord: Microsoft har ikke best produkter, så det er ikke derfor de er størst i dag.

Lenke til kommentar
Men derimot siden du ikke har kjøpt operativsystemet av IBM, så har du egentlig bare krav på supporten. Får ikke de det til å fungere, så får de det ikke til å fungere.

Hva slags tullprat er dette? Vet du hva IBM gjør? De sørger for at ting fungerer, og gjør de ikke det så fikser de problemene uansett hva det måtte være. IBM er en stor bidragsyter til Linux, og de har svært kompetente folk.

 

Og vær så snill. Får du ikke svar på spørsmålene dine, spør de en gang til.

Jeg har allerede stilt spørsmålene. De er i denne tråden. Er du så hjelpeløs at du ikke klarer å finne eldre innlegg?

 

Her er de igjen, bare for din skyld:

 

- Så Microsofts support er ikke knyttet til Windows? Siden du påpeker at IBMs support er knyttet til enkelte systemer, mener jeg.

- Problemer i Windows kan også ha mange kilder. Hva er ditt poeng?

- På hvilken måte var Windows 98 bedre enn Mac OS? Jeg påpekte altså at Windows 98 var utrolig ustabil.

 

Det er det vi andre må gjøre med deg. Men fortsatt klarer du ikke å svare på spørsmål fordi "de ikke hører diskusjonen til".

Hvilke spørsmål?

Lenke til kommentar

1: Ditt syn er ikke det eneste riktige, er det så vanskelig å forstå?

2: Jeg argumenterer for min egen del at det er en av grunnene til at jeg ikke ville byttet.

3: Du har en tendens til å late som om du ikke forstå hva som egentlig ble ment, slik at du kan pirke og forsøke å sette andre i dårlig lys. Det kalles å være et forumtroll.

4: Jo, dette handler om både meg og deg fordi vi er brukere av systemet. Jeg driter i hva massene måtte ønske eller mene. Jeg har mine personlige behov og krav, og Microsoft fyller opp disse med Windows XP. Microsoft har ikke brutt loven for å få meg til å bruke Windows. Jeg har valgt det selv.

5: Hvis jeg skal installere det trådløse nettverkskortet i laptoppen eller den stasjonære pc-en min, eller usb-nettverksmottakeren på serveren min, så må jeg gjennom en lefse av vanskelige kommandoer. Det må jeg ikke i Windows 2003 eller windows XP.

6: Jeg ser ikke på IIS i Windows 2003 som et usikkert system. Dog stemmer det nok at IIS har vært mer utsatt. Det kan skyldes fire ting:

A: Det krever mer resurser for et kommersielt selskap å sikre seg mot alle mulige trusler, enn for et open source-basert system hvor tusenvis av mennesker er med på utviklingen.

B: Apache er mer sikkert

C: IIS er mer avansert og derfor er muligheten for sikkerhetshull større

D: Det er større organisering rundt det å angripe microsoftsystemer enn det er å angripe linuxsystemer.

7:

A: At linuxfantaster angriper Windows XP var en morsom spøk du ikke tok. Mangel på selvironi fordi du er bruker av systemet?

B: At linuxfolk har en felles anti-mentalitet mot Microsoft ser jeg stadig vekk.

C: Jeg synes ikke at det å vinne markedsandeler med bruk av skitne metoder er kriminelt. That's life. Skal du drive foretning må du være slu. Produktet skal ikke selges i Kardemommeby.

D: Ja, jeg synes Windows XP er det beste allround os. Det har jeg lov til å synes uten at du skal kunne kalle meg tpelig.

Ja, hvem er det som ikke slipper til. Du har fortsatt ikke svart på det..

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...