Dr.X Skrevet 27. september 2002 Del Skrevet 27. september 2002 Eh... blir det ikke en del kondens og drit av det akvariet !? Og han trenger pumpe, og han må mate dem et par ganger om dagen... hmm.. GANSKE tung den der tror jeg ja... Lenke til kommentar
kjeholth Skrevet 27. september 2002 Forfatter Del Skrevet 27. september 2002 Han har ikke akvariet i kassa for tida.. Men det er såpass mye vifter i kassa, så kondens har gått bra til nå hvertfall. Vannkjøling skal inn etter hvert, så han får bruk for noe av plassen der hvertfall.. Han og en kamerat har mekka alt sjøl. Ramma, kutting av plexi osv osv.. For å mate fisken, skrur han bare av et lite deksel på siden av kabinettet :smile: Lenke til kommentar
Typhon Skrevet 27. september 2002 Del Skrevet 27. september 2002 Vet dere ikke at kondens ikke kan oppstå ved temperaturer over romtemp?? Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 27. september 2002 Del Skrevet 27. september 2002 Hvor mange/ossen vifter er det han har da? Og hvilke komponenter !? Lenke til kommentar
~Dj.Diablo~ Skrevet 27. september 2002 Del Skrevet 27. september 2002 Fett kabinett men litt for stort til meg blir bare problemer på lan, ellers synes jeg det var fint! Lenke til kommentar
ToBBeN- Skrevet 28. september 2002 Del Skrevet 28. september 2002 hehe... morro at dere diskuterer kabinettet mitt, men meninga med det var bare å stikke i casemod på tg, som det aldri ble noe av.. hadde ikke planer om at det skulle bli så sinsykt mye oppstyr av det... [ Denne Melding var redigert av: ToBBeN- på 2002-09-28 15:25 ] Lenke til kommentar
TCK Skrevet 28. september 2002 Del Skrevet 28. september 2002 Meget god mod d derre! Hvor mange timer har du sittet med d?? Hvor har d lagd listene? Hvilken maskin brukte du?? Lenke til kommentar
KaldBlod Skrevet 28. september 2002 Del Skrevet 28. september 2002 likte den til høyre bedre. så tilogmed ut som at det var en nintendo i den :smile: (nintendo sux... ps r0x :razz:) Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 29. september 2002 Del Skrevet 29. september 2002 Har sett et ganske mye fetere akvarietower (overclockers.com?) hvor toweret var en kube formet alu ting (ca 30*30*30 cm), som du ikke kunne se gjennom, og oppå var det akvarie med fisker, og vannet i akvariet gikk til vannkjllingen. DET var fedt tower det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå