Monique Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 Mange lykkelige og halvlykkelige 6280 eiere her nå har jeg skjønt... Jeg sliter selv med å bestemme meg for om jeg skal handle inn k750i eller 6280. I den anledning har jeg fulgt 6280 tråden og ser de svakheter og positive sider som lyser der...men... nå når de fleste av dere har fått lekt med sitt eksemplar en stund og kanskje ladet opp denne både en og flere ganger... hvor stor er kapasiteten på batteriet til 6280`n din? Mener nemmelig å ha lest at folk klager på en dags...mens andre skryter av fire, fem dagers... Takker for svar. Lenke til kommentar
geirandreo Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 Skjermen på 6280 er helt rå, jeg har hatt den til låns to døgn på test for butikk, men det skuffet meg at batteriet var under halvfullt når kvelden kom. Skjermen har nok noe av skylden her. Nå har jeg ikke billader, og må da lade hver natt da jeg er avhengig at mobilen faktisk holder dagen, og morgendagen ut uten lading. Min k750i holder godt over 2 døgn med samme bruk. Skulle det være krise med k750i kan den kobles til usb porten på en pc og lades derfra. Så jeg beholdt min gode gamle K750i til fordel for 6280. Min neste mobil blir forøvrig K800 med enda råere kamera og samme lademulighet opp i mot pc. Det er forøvrig andre tråder her inne hvor disse er diskutert opp mot hverandre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå