dopus Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 Har en Hitachi 7k250 250GIG SATA disk. men har knekt SATA porten på den. Og lurer på hvor jeg kan få tak i et nytt I/O kort. Snakket med noen online support greier på hitachi sine hjemmesider, men fikk bare beskjed om at slike kort eller andre deler til disker gav/ solgte de ikke. Så dersom noen har en slik disk liggende defekt så ta gjerne kontakt. Trenger kun i/o kortet. og betaler gjerne noen kroner for det. Lenke til kommentar
morgawr Skrevet 9. april 2006 Del Skrevet 9. april 2006 (endret) har det samme problemet selv, prøver å få kopiert filene mine ut fra en disk hvor io-kortet gikk til f. Har vært vanskelig å finne slike kort egentlig, folk pleier ikke selge så veldig mange defekte hd'er via ebay o.l *edit* hvis jeg finner et så kan jeg si ifra(siden jeg bare vil komme til å trenge det for å få kopiert over filene mine) Endret 9. april 2006 av morgawr Lenke til kommentar
dopus Skrevet 10. april 2006 Forfatter Del Skrevet 10. april 2006 hørs bra ut. Trenger egentlig bare en Han Sata port. Da kan jeg lodde ut den knekkte og sette på en ny en. vill se litt småharry ut, men det skal funke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå