IceXCool Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 Har hørt at noen har f.eks Simpsons episoder på mobilen hvilken filtype det er og hvordan de har klart det hadde jeg håpet på at noen her kunne fortelle meg. Har litt lyst til å prøve å få en DVD film (spilletid ca 1:30) inn på mobilen (SE K750i) Hvor starter jeg? Trenger vel endel programmer til dette. Lenke til kommentar
sir-alex Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 Har hørt at noen har f.eks Simpsons episoder på mobilen hvilken filtype det er og hvordan de har klart det hadde jeg håpet på at noen her kunne fortelle meg. Har litt lyst til å prøve å få en DVD film (spilletid ca 1:30) inn på mobilen (SE K750i) Hvor starter jeg? Trenger vel endel programmer til dette. 5829786[/snapback] Du trenger en 3gp konverter, som konveterer formatet over til 3gp, som du kan spille på mobilen Og du bør ha en stort minnekort. Lenke til kommentar
-Tori- Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 Du trenger Nero 7 og denne guiden. Lenke til kommentar
IceXCool Skrevet 29. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2006 Tøfft! Tusen takk Nero ja (Downloadsene har jammen vokst hehe 400MB tror jeg, demo på over 100MB) Lenke til kommentar
Jonkybonky Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 Du trenger Nero 7 og denne guiden. 5831380[/snapback] Den kan du bruke ja... Men det ville nok vert lettere og bare lastet ned 3gp converter for så og bare legge filmene over på mobilen med kabel eller bluetooth. Lenke til kommentar
IceXCool Skrevet 29. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2006 Skal prøve begge Satser på kabel overføring, går nok fortere enn BT Lenke til kommentar
µT. Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 Kan laste ned torrenter også da.. 3gp. filer, eller mp4. hvis din mobil kan spille av det.. Jeg har Samsung D600, og jeg har bla. The Ring 2 (full 2 timer) , Alone in the Dark (full) , Madagaskar, Nanny Macfee (full) , Seinfeld, Simpsons, og hele LOST sesong 1 Til mobilen altså.. Lenke til kommentar
melkn Skrevet 30. mars 2006 Del Skrevet 30. mars 2006 Kan laste ned torrenter også da.. 3gp. filer, eller mp4. hvis din mobil kan spille av det.. Jeg har Samsung D600, og jeg har bla. The Ring 2 (full 2 timer) , Alone in the Dark (full) , Madagaskar, Nanny Macfee (full) , Seinfeld, Simpsons, og hele LOST sesong 1 Til mobilen altså.. 5833118[/snapback] antar du ikke har alt på moben samtidig? Ellers må du ha et uhorvelig stor minnekort. Lenke til kommentar
IceXCool Skrevet 30. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2006 Har en D500 liggende, kassert pga den låser seg, sluker batteri og har alt for lite minne, minnekort tar den jo heller ikke. Skal bort under "Defekt" på QXL snart hehe. Er det noen minnekort som er raskere og bedre egnet til f.eks film enn andre? (K750i kompatibelt!) Lenke til kommentar
µT. Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 Kan laste ned torrenter også da.. 3gp. filer, eller mp4. hvis din mobil kan spille av det.. Jeg har Samsung D600, og jeg har bla. The Ring 2 (full 2 timer) , Alone in the Dark (full) , Madagaskar, Nanny Macfee (full) , Seinfeld, Simpsons, og hele LOST sesong 1 Til mobilen altså.. 5833118[/snapback] f.eks så er The Ring 2 filmen en 3gp.-fil som er kun på 55MB osv;) Kan ikke akkurat anbefale å se 3gp.-filmene på tv'en.. men mp4. filmene er av bra kvalitet, men de er ikke over 100MB engang.. Så det er jo bare helt konge.. Lenke til kommentar
ThePatriot Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 Kan laste ned torrenter også da.. 3gp. filer, eller mp4. hvis din mobil kan spille av det.. Jeg har Samsung D600, og jeg har bla. The Ring 2 (full 2 timer) , Alone in the Dark (full) , Madagaskar, Nanny Macfee (full) , Seinfeld, Simpsons, og hele LOST sesong 1 Til mobilen altså.. 5833118[/snapback] Hva FA** er vitsen med spille-filmer til telefonen? Skjermen er ikke større enn en fyrstikk-eske (maks!), så du må jo sitte klistret inntil for å se noe!?? Små film-snutter er greit å ha, men 5314518648616 tusen milliarder fantasilioner spille-filmer er da unødvendig? Lenke til kommentar
µT. Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 Kan laste ned torrenter også da.. 3gp. filer, eller mp4. hvis din mobil kan spille av det.. Jeg har Samsung D600, og jeg har bla. The Ring 2 (full 2 timer) , Alone in the Dark (full) , Madagaskar, Nanny Macfee (full) , Seinfeld, Simpsons, og hele LOST sesong 1 Til mobilen altså.. 5833118[/snapback] Hva FA** er vitsen med spille-filmer til telefonen? Skjermen er ikke større enn en fyrstikk-eske (maks!), så du må jo sitte klistret inntil for å se noe!?? Små film-snutter er greit å ha, men 5314518648616 tusen milliarder fantasilioner spille-filmer er da unødvendig? 5867381[/snapback] Tusen milliarder fantasilioner? Hvor gammel er du da?.. Er d ikke mulig for deg å være litt mer seriøs enn d? btw. Hørt om å koble mobilen til tv'en? (har D600) Og faktisk så fungerer d fint å se det på en mobilskjerm.. Så lenge man bruker fullskjerm.. Lenke til kommentar
Xpi Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 Kjekt med avspillingsmuligheter til video på mobilen. Har sett noen filmer på K750i-en min men hvis du må avbryte eller videoen stoppen så tar det laaang tid før du har spolt til der du sluttet å se. Holder meg til noen Simpsons episoder som jeg har gjort om til mp4. Bra underholding på toget. Og skal du absolutt se en spillefilm på mobilen anbefaler jeg ikke at filmen er under 100 MB og helst mp4 som gir best resultat. Bruker ImTOO 3GP Video Converter . Lenke til kommentar
ThePatriot Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 ImTOO 3gp Converter finnes vel kun (i gratis-form) med trail på 2 minuttter, eller tar jeg helt feil? Lenke til kommentar
-Tori- Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 Vil påstå at det blir mye bedre kvalitet på filmen om du bruker Nero og den guiden jeg henviste til tidligere, i forhold til ImTOO 3gp-converter. Lenke til kommentar
ThePatriot Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 Det er helt sant, men den blir da mye større i kb også da.. Lenke til kommentar
Xpi Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 ImTOO 3gp Converter finnes vel kun (i gratis-form) med trail på 2 minuttter, eller tar jeg helt feil? 5871789[/snapback] Stemmer det. Vil påstå at det blir mye bedre kvalitet på filmen om du bruker Nero og den guiden jeg henviste til tidligere, i forhold til ImTOO 3gp-converter. 5871828[/snapback] Du har helt sikkert rett. Har ikke prøvd Nero enda. Blir nok å pøve en gang. Men det er det å finne forholdet mellom kvalitet og hvordan filmen flyter på telefonen. Skal ikke så mye til før videoen begynner å hakke på telefonen. Har du prøvd å følge denne guiden til Nero? hvilken telefon la du videoen inn på? Lenke til kommentar
-Tori- Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 (endret) Damn! Skrev et lang innlegg om dette, men så kom jeg borti tilbakeknappen. Jaja, jeg får vel bare svare Xpi, da: har følgt guiden flere ganger på forskjellige filmer og det har aldri hakket. Altså guiden er jo for at folk skal slippe konverter i timevis for å finne den rette balansen. Bruker forresten en SE W800i. Endret 6. april 2006 av -Tori- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå