Glasgrekar Skrevet 26. september 2002 Del Skrevet 26. september 2002 Hei alle sammen. Har akkurat begynt å spille Jedi Knight 2 Outcast. Syntes dette er et morsomt spill. Men dog også litt vanskelig. Kan noen hjelpe meg her: Er kommet til Artus Mine Level 3. Skal jeg ødelegge radiation core og noe annet. Jeg kryper inn i tunnelen utenfor radiation chamber controll rom. Og der kommer jeg inn til denne greien som går opp og ned til disse gruvefartøyene. Her inne skal jeg ødelegge noe, men jeg klarer ikke det. Sprenge noen vegger/murer som beskytter denne radioaktive greien. HJELP? Noen som kan bidra med noe her. Er helt fersk i slike spill. Men moro synes jeg det er. Takker for all hjelp. Lenke til kommentar
sara Skrevet 26. september 2002 Del Skrevet 26. september 2002 skyt på dy røde lysende lampene/greine på sidene deretter på den store røde i midten. Lenke til kommentar
Glasgrekar Skrevet 27. september 2002 Forfatter Del Skrevet 27. september 2002 Tusen takk for hjelpen. Det hjalp jaggu det ja. :smile: Kjempegreier. Ha en fin helg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå