Inaktiv bruker 2 Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 (endret) Annonsen fra bruktmarkedet Jeg skjønner ikke helt hva han vil oppnå her. Et nytt hovedkort med full retail, alt som fulgte med, på samme dagen han legger ut annonsen til 1/4 av prisen?` Kortet koster i skrivende stund 1800/1850 nytt på netshop og komplett og han sier han er villig til å betale 400-800 kr for det, men kun hvis han får det på dagen i orginal eske, alt tilbehør og kvittering? Edit: leif i topic :O Endret 28. mars 2006 av @daniel89j Lenke til kommentar
tore_v1 Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 Mange optimister på bruktmarkedet.. Men, regelen sier at det er lov å prøve, selv om enkelte kanskje strekker strikker noe langt. Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 Et HK er ikke verdens letteste å bli kvitt vet jeg. Har et komplett MSI K8N Neo liggende i en eske i skapet, uten at jeg får solgt det (tror jeg). Så hadde jeg hatt det kortet han vil ha, og akkurat kjøpt meg noe bedre - så hadde jeg tatt en telefon til han. Men Jesus - ikke alle er som meg! Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 Er bare å mose på noen andre komponenter og selge det som en komplett PC da. Da kan nok mange bli lurt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg