Pepsi Skrevet 26. september 2002 Del Skrevet 26. september 2002 Betalte inn 13000,- til Dell for 2 dager siden. (laptop) Har enda ikke hørt noe fra de...er det grunn til bekymring eller er det bare jeg som er litt frynsete nerver :smile:? Lenke til kommentar
Wilford Skrevet 26. september 2002 Del Skrevet 26. september 2002 Det burde ikke være noen grunn til bekymring. Det tar gjerne litt tid å få varer fra Dell, særlig hvis du velger komponenter utenom standard. Så litt ventetid er helt naturlig. Lenke til kommentar
tunefish Skrevet 26. september 2002 Del Skrevet 26. september 2002 2 dager er vel i din sammenheng ikke så mey. Har hørt om folk som måtte over 2 måneder ventetid uten å få beskjed om noe som helst. Men du taper ingenting på å sende mailer og mase og spørre og grave. Lenke til kommentar
DellDude Skrevet 26. september 2002 Del Skrevet 26. september 2002 Det er ingen grunn til bekymring. Du har tydeligvis gjort en grundig vurdering av leverandørene på markedet, og jeg er naturlig nok fornøyd med valget ditt, men på grunn av stor pågang må jeg be deg vise litt tålmodighet når det gjelder leveransen. Dette skjer nå: 1. Betalingen din blir registrert og koblet opp mot bestillingen din. (1-3 arbeidsdager, avhengig av betalingsmåte.) 2. Ordren sendes til fabrikken, og sjekkes for eventuelle feil/mangler. (1 arbeidsdag) 3. Hvis alt er OK, sendes en skriftlig ordrebekreftelse pr. post. (Postgang...) 4. Maskinen bygges, testes og sendes med lastebil til Norge. (4-6 arbeidsdager) 5. Maskinen leveres hjem til deg. (1-3 arbeidsdager, avhengig av hvor du bor i Norge.) Når du får ordrebekreftelsen din kan du taste inn kundenummer og ordrenummer på http://www.dell.no/status, og se hvor maskina befinner seg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå