Cheshire Cat Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Jeg gjorde det veldig enkelt for å eie i arenaen: Hore med å gjemme seg bak skjoldet hele tiden, for så å sende ut spells på stakkarne. Tar sin tid, men syyykt effektivt Lenke til kommentar
Amon Amarth Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 (endret) Som "magus" klarte jeg meg utmerket... det er en costum class jeg har laget og er en blanding av mage og sorcerer (liker magi =)) eide disse arena folka drit lett, er nå lvl 13. (ble Grand Champion i lvl 4) Endret 3. april 2006 av Amon Amarth Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 3. april 2006 Forfatter Del Skrevet 3. april 2006 Uten å lure på det har jeg nok ekstremt rævva utstyr. Har ikke handlet noe. Glemmer at jeg kan bruke alt jeg kan kjøpe. Lenke til kommentar
fytech Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 gå på gameplay i options og still difficult ned,, da ble det lett Lenke til kommentar
Blacki Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 Tror jeg må se etter en mod som forbyr magi på arenaen om det skal bli en utfordring i det hele tatt!.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 jeg har default vanskeliggrad og tok arenaen ganske greit med en knight. har du problemer skru ned vanskelighetsgraden Lenke til kommentar
OnetroM Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 Jeg har ganske bra acrobatics og hopper bare opp på kanten av inngangsporten og derfra ut på en av søylene i midten. Eneste som treffer meg er spells og piler så det er helt ufarlig. Spawner en skeleton på bakken og skyter folka ned med piler. Lukter litt exploit av den taktikken, men som en snikende fyr uten de store battleskillsa har jeg i utgangspunktet ikke noe i arenen å gjøre uten å spille feigt Lenke til kommentar
Toset Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 Lite tips: Skaff deg et sverd/øks med en enchant som gjør skade. For eksempel 20 firedamage eller noe sånt. Denne skaden går inn uansett, og enhver motstander blir skamenkel. Det koster flesk å "recharge" slike våpen, så bruk det bare på vanskelige motstandere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå