Sjulimann Skrevet 2. april 2006 Forfatter Del Skrevet 2. april 2006 (endret) Jupp, skal det *Stikke ned i garsjen og rote* Men fant ut at jeg kunne bruke gamle plexien, iallefall midlertidig. Får se hvordan det blir å pusse. Driver og ordner på-knappen nå også Endret 2. april 2006 av Sjulimann Lenke til kommentar
Sjulimann Skrevet 2. april 2006 Forfatter Del Skrevet 2. april 2006 (endret) Fy faen så dum jeg er... Plexien var ikke ripete alikevell Det oppdaga jeg når jeg skulle ta den av i dag: "Jøss, der var det jo gjennomsiktig plast gitt!" Og det var den som var ripete:P Merka ikke det, pga at det var hvit plast på den andre siden, så trudde ikke det var plast på ene sia da... Jaja, da var den ikke ripete da. Edit: Trur jeg får nye knapper fra elfa i morra. Gadd ikke bruke de hjemmelgde etter mye sammenliming av fingre og tulling med superlim... Ødela den ene knappen også. Endret 2. april 2006 av Sjulimann Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Høres bra ut da Håper på bilder Lenke til kommentar
haakie Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 Hva med å gjøre et forsøk på å matte plexien med litt sandpapir? Kan hende det blir fett, er jo bare å teste ut siden du skal kjøpe ny plexi uansett 5854022[/snapback] = Isteden for og kjøpe ny plexi tar du og pusser den helt ned slik at det ser frosted ut!Kul og billig effekt 5847060[/snapback] Lol Lenke til kommentar
Sjulimann Skrevet 7. april 2006 Forfatter Del Skrevet 7. april 2006 (endret) UPDATE 07\04 Yes, da er jeg tilbake med en diger update. Jeg kan vel si at jeg er ferdig, men trur jeg skal lakkere toppen en eller annen gang... Datan er iallefall "ready to use". Her kommer en rekke bilder fra de siste dagenes arbeid Først ut er dvd loddinga og knappene: Bilde av festet til viftestyringsdisplayet, bare fantasien som setter grenser! Så div knapper: Så var jeg nøtt for å sage plass til hengslene, jepp du hørte riktig Det begynner å likne, det begynner å likne! AND FINITOS! Jeg syntes det ble litt stilig med hengsler jeg, liksom litt annerledes På og med lys: ^^ Og til slutt legger jeg ut en litta film DVDKnappen Kan hende det tar litt tid før den bufrer, men det skal funke, så si ifra hvis ikke! Jupp, det var alt for denne gang! *Gleder meg til TG* Endret 7. april 2006 av Sjulimann Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 Nice Fiks løsning på sidedørene og hengslene^^ Likte resultatet ditt! Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 Jeg har hatt en pause fra modding i det siste, og har ikke fulgt med mye, men dette er noe av det mest stilrene jeg har sett fra forumet på lenge! Bare fiks toppen nå! ((Småpirk: PCI-slottene bør du dekke over. Det ødelegger litt av inntrykket. Lakke vifta elns? Mange småting som kan bli gjort, men alt i alt er dette et kjempebra prosjekt. Det burde vært i "Worklog"-delen synes jeg )) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå