Elvellon Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 Hei. Jeg har lyst på et nytt HK og CPU, der prisen skal max være 2000 (en hundrelapp eller to over går greit). Jeg kommer til å bruke PC-en til spilling for det mest, og lurte da på hva som er å anbefale? Har i 768 MB RAM DDR i maskinen fra før, så vil helst ha et HK som støtter DDR. Har nettopp kjøpt Oblivion, og fant ut at jeg begynner å få litt gammeldags PC Håper noen kan hjelpe Lenke til kommentar
ThaMezzy Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 Jeg ville gått for dette: http://prisguide.prisguide.no/vis_handlevo...waggon_id=26584 Hva slags skjermkort har du fra før? Husk at spill også krever gode skjermkort, ikke bare gode cpu'er. Lenke til kommentar
Spartan Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 Hver oppmerksom på at nye spill ofte krever 7800gt og oppover for å kjøre på høye grafikkinstilling samt en god CPU (gjerne med 1 gb ram også eller mer). Lenke til kommentar
Elvellon Skrevet 31. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2006 Jeg har et skjermkort som duger, men på den prisguide-linken ser jeg at HK koster bare 500?? er det et bra nok HK å bruke da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå