Gå til innhold

Å få ZTV.

Anbefalte innlegg

Lurte på hvordan du kan sjekke om du kan få ZTV, eller ikke. Jeg har kabeltv, og TV3, skulle jeg ikke da også hatt ZTV?

Jeg så på TV3 tekst-tv side 399, der sto det at i Vestfold skal ZTV være på 471,25. Jeg fikk det inn med autosøk (den stoppet der av seg selv, slik den gjør når den finner en kanal.) Men likevel er den helt svart, jeg får verken bilde eller lyd? :hmm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Lurte på hvordan du kan sjekke om du kan få ZTV, eller ikke. Jeg har kabeltv, og TV3, skulle jeg ikke da også hatt ZTV?

Jeg så på TV3 tekst-tv side 399, der sto det at i Vestfold skal ZTV være på 471,25. Jeg fikk det inn med autosøk (den stoppet der av seg selv, slik den gjør når den finner en kanal.) Men likevel er den helt svart, jeg får verken bilde eller lyd? :hmm:

5828932[/snapback]

kontakt kabelselskapet ditt og hør med de. ;)

Lenke til kommentar

Det ryktes at Ztv ligger gratis på digital kabel-tv. Dvs. om du har en digital kabel-motaker, eller et digitalt tv-kort beregnet på kabel-tv kan du motta denne. Jeg snakker da om Canal Digital sitt nett. Om du har fra dem så er det ikke så rart at du ikke finner Ztv analogt, siden den ikke ligger i grunnpakken. Bare vi i Tromsø som får den inn på analog. :cool:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...