Heia Skrevet 26. september 2002 Del Skrevet 26. september 2002 Planlegger en oppgradering av op.syset fra 98SE til 2K eller XP pro. Vil ha med meg favorittene som ligger i IE + innboks & utboks i Outlook osv. Kan disse flyttes over til det nye op.syset uten problemer? Når jeg har reinstallert 98SE så er det ikke noe problem å save disse, for så å flytte de tilbake.. Men er litt usikker når det gjelder op.sys oppgradering.. Skal fortsatt bruke Fat32.. Lenke til kommentar
Bisarre Skrevet 26. september 2002 Del Skrevet 26. september 2002 Om du legger inn XP, kan du bruke en veiviser, som hjelper deg med å lage en CD, Diskett, eller mappe på en annen harddisk, med alle disse innstillingene i. Passordene må du ordne selv (av sikkerhetsmessige grunner). Den kan også overføre dokumenter og annet rot, om du vil. Kjempeenkelt. Lenke til kommentar
tunefish Skrevet 26. september 2002 Del Skrevet 26. september 2002 Er det ikke bare å kjøre oppgraderings-installasjon og ikke clean install? Or am I wrong? (Pleier alltid å kjøre clean install.) Lenke til kommentar
Bisarre Skrevet 26. september 2002 Del Skrevet 26. september 2002 Joda, det går vel det og... Men jeg sverger til clean-install. Resultatet synes jeg blir bedre. Og da funker den filoverføring/innstillingsveiviseren helt topp. Lenke til kommentar
Heia Skrevet 26. september 2002 Forfatter Del Skrevet 26. september 2002 Litt av vitsen er jo ta en clean nyinstallasjon, og bli kvitt alt 98 grumset.. Det jeg lurer på er: I 98 ligger IE s favoritter i C:WINDOWS og Outlooks inn/utboks ligger i C:WINDOWSLocal SettingsApplication DataMicrosoftOutlook lagret som *.pst filer.. Er det mulig å flytte disse rett tilbake, etter å ha installert 2K el XP..Det jeg ikke vet , er om disse op.sysene lagrer disse på samme måte/steder.. Litt kjipt å oppgardere for å finne ut at du mister alle mailer osv.. Lenke til kommentar
Heia Skrevet 27. september 2002 Forfatter Del Skrevet 27. september 2002 Ingen som har peil?... Trodde det skulle være fullt av guruer her... Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 27. september 2002 Del Skrevet 27. september 2002 bare å flytte pst filen og impotere den i outlock i xp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå