Litejk Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 (endret) tok et litt fantasifullt bilde her om dagen , her lekte jeg med skygger. Ikke redigert noe... Så, hva syntes folket? Endret 28. mars 2006 av Litejk Lenke til kommentar
monkeyboogie Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 Helt greit kjedelig bilde? syns ikke det var noe spesielt med det. Lenke til kommentar
engekri Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 Synes Monkeyboogie fikk sagt ting på en ok måte... Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 Hadde kansje tent mer på det hvist du fikk med mer av lyset Var kansje ikke noe spessielt med det, men det kan jo være fantasifult for deg Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 Personlig tror jeg jeg ville latt skyggepartiet gro mer igjen, slik at mattens linje i skyggeområdet blir usynlig. Synes faktisk det er fine former, men bildet virker litt uferdig. Minner litt om gammel fotokunst fra før krigen, men den hadde oftere skarpere konturer. Lenke til kommentar
Unstable Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 Det som kanskje ville gjøre bildet mer spennende, er om du kanskje hadde skygge av deg eller noe andre. Få til litt mer "action" i bildet. Lykke til videre! Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 29. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2006 joda var bare litt stilig dette bildet, langt fra noe av mine beste bilder Lenke til kommentar
bjornkn Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 Jeg synes det var veldig deilig og befriende å se et slikt bilde Men jeg synes likevel ikke du var helt heldig med komposisjonen. Kroken kommer litt for nærme midten av bildet synes jeg, og det svarte feltet er litt for stort på venstre side. Lenke til kommentar
riktig Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 Enig i at det burde vært en mer spennende skygge. Gjerne noe som får seeren til å lure på hva det er, noe som lett kan forveksles med noe annet etc... Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 29. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2006 hehe joda, det er bare et sorthvitt bilde av gulvet med en kant av teppet på med en kul skygge, det er liksom alt :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå