si_men Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 Hei! søsteren min skal til USA til påsken og hun lurer på om den virker der borte? Hun har en Nokia 7360. Hvilken gsm rekkevidde er det som virker i USA? MVH Si_men Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 Er vel GSM 1900 hvis jeg ikke tar helt feil. Lenke til kommentar
Tommy Angelo Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 Og noen GSM 850 men du kommer langt med GSM 1900. Så 7360 virker fint. Sjekk priser før hun reiser. For Netcom er T Mobile billigst. Cingular (AT&T) er USA,s telenor, best dekning og dyrest priser. Hvis du lar tlf velge oppereratør automatisk så vil den nesten alltid velge Cingular pga dekning men de er fort 4-5 kr dyrere pr minutt. Lenke til kommentar
si_men Skrevet 28. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2006 Hun har Tele2 scratch kontankort. virker det? og isåfall hvilken opperatør bør hun velge? (hvis jeg forstod deg riktig Tommy Angelo(?)) Lenke til kommentar
zica Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 Hun har Tele2 scratch kontankort. virker det? og isåfall hvilken opperatør bør hun velge? (hvis jeg forstod deg riktig Tommy Angelo(?)) 5829142[/snapback] Sjekk her for priser i utlandet (Tele2 Scratch Kontant): Her. Her kan du sjekke dekning til forskjellige operatører i USA: Dekningskart USA Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå