Gå til innhold

Lite-On DVDRW SHW-1635S for rask!

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg har et problem med Lite-On DVDRW SHW-1635S; Denne brenneren blir akkurat litt for rask! Jeg spiller av DVD på PS2, og den takler helst ikke mer enn 4X. Det går bra noen ganger, men plutselig så hakker den litt, og jeg er rimelig sikker på at det er brenneren som er litt for kjapp. Mediene er Verbatim DVD-R, som fungerer fint! Spilleren vil ikke brenne på hastigheter lavere enn 6X, hva gjør jeg? Firmware? Det må da vel gå?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis jeg forstår trådstarter rett, så har hans PS2 problemer med å lese plater som er brent med mer enn 4X brennehastighet.

Videre forteller han jo at hans PS2 leser dvd-r plater...

Hva slags brenneprogram bruker du?

Endret av Wipeout
Lenke til kommentar

Bruker DVD Decrypter. Og ja, den fungerer kjempebra opp til 4X. Den fungerer forsåvidt nå også, på 6X, men det hakker noen ganger. Konsollen er gammel, men jeg har nettopp justert laseren på den optimalt. Jeg har ikke prøvd med DVD+R. Hadde noen plater før, men den ville ikke spille av de, men de var av dårlig merke, så skal prøve når jeg får tak i noen. Takk for tips!!

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Syns ikke DVD+R var noen suksess. Spiller ikke av helt bra. Finnes det ingen programmer som kan sperre brenningen, slik at brenneren ikke får til å brenne raskere enn 4X på DVD-R, ettersom det minste er 6X (som er for mye) Anyone?

Endret av nordemoniac
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...