Dawgyy Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 Jeg vurderer å modde litt på mitt (stygge) Q-tec kabinett: Tror jeg skal kutte litt på sidedøren og sette inn plexi, ha et lcd-display (20x4), og bærehåndtak av denne typen: http://www.microplex.no/product.aspx?pid=S...1CLBL&mcat=c416 Tror at stikksag skal brukes til å "kutte" i kabinettdøren. Forslag til framgangsmåte? (kabinett. ikke lcd-display og håndtak) Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 Les arbeidslogger, kikk på bit-tech.net sine arbeidslogger. For å være helt ærlig begynner jeg å bli litt lei av slike tråder som dette når det finnes mer enn nok inspirasjon blandt annet her på Diskusjon.no.. Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 Les arbeidslogger, kikk på bit-tech.net sine arbeidslogger. For å være helt ærlig begynner jeg å bli litt lei av slike tråder som dette når det finnes mer enn nok inspirasjon blandt annet her på Diskusjon.no.. 5830741[/snapback] Helt enig! Kom med noen ideer før du starter tråden! Men please, lag en ny front! har sett noen modde samme stygge kabinettet uten å lage ny front Stikksag i den blikkdøren der? (skjer ikke) da kommer du bare til å bungle metalet, du må nok frem med en dremel Lenke til kommentar
Dawgyy Skrevet 29. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2006 Da skal jeg prøve med dremel når jeg vet mål o.s.v. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå