el_ninox Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 Har en SE W800i. Kan hende dette er allerede tatt opp i dette forumet, men eg finn ingenting om det. Problemet er att når eg får meldingar som overstig 255tegn(sånn ca.), altså som blir over 1 melding. Så får eg berre sjå første delen av meldingen (del 1), den slutter med(...). Og andre delen av meldingen (del 2) er borte vekk. kan hende dette var toske forklart, men håpar nokon skjønnar. Kva som gjer dette? er det berre å ordne på nokon innstillingar? Lenke til kommentar
Armani Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 Dette kan være en software bug, oppgrader den eller lever inn til et service verksted. Lenke til kommentar
el_ninox Skrevet 29. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2006 Dette kan være en software bug, oppgrader den eller lever inn til et service verksted. 5828896[/snapback] Eg har oppdatert til siste software (R1AA008). Ingen andre som har samme problemet? Lenke til kommentar
Armani Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 (endret) Siste software er R1BC002 Men du kan jo prøve å nullstille telefonene da etter du har lagt inn ny software. alså Meny -> instillinger ->Tilbakestill alt -> tilbakestill alt. Telefonlåskode er: 0000 Hvis ikke du har endret det. Endret 29. mars 2006 av Armani Lenke til kommentar
jic Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 Det er bare å gå til innstillinger til sms og fikse det derfra. Fiksa det for en kompis som hadde k750 at han fikk 2 sms i stedet for et. Det er ikke noe bugs eller sånt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå