philippo Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 Ca i 3 uker nå har spill bl.a. cs frosset, eller klikket etter en liten stund med ivrig gaming. Jeg har fundert mye, og lest nesten alle postene som inneholder dette. Jeg har formatert, prøvd 4 forskjellige drivere, og nå endelig, i dag, fikk jeg en feilmelding med catalyst 5.11 driveren til ATI. Neste gang jeg får den skal jeg gi den nøyaktig, men det sto at VGA har resatt acceleratoren til radeon 9800 fordi den av en eller annen grunn sluttet å samsvare, eller å reagere, eller i det hele tatt bli merket. Hva skal jeg gjøre? Husker ikke speccsa bortsett fra Radeon9800 pro, Amd athlon xp 3000, osv. har aldri skjedd før. pcn har jeg bygget selv og den har fungert fint i over et år, kanskje tilogmed to. Takk for svar Lenke til kommentar
philippo Skrevet 28. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2006 (endret) Det det står nøyaktig er: VPU Recover has reset your graphics accelerator as it was no longer responding to graphics driver commands Endret 28. mars 2006 av philippo Lenke til kommentar
allain Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 Har hatt samme problem. Gå inn i bios og sett ned farten på grafikkkortet. For min del stod det på 8x, som er for raskt, satte ned til 4x og har ikke noe problem siden. Lenke til kommentar
philippo Skrevet 29. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2006 takk så mye, skal prøve det;) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå